دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تعداد اظهار نامه‌های مالیاتی ارائه شده از زنان اجرای قوانین جدید مالیاتی در دولت سیزدهم 2 برابر شده است و درآمدهای دولت از این بخش تا 60 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مالیاتی گفت: لایحه مالیات بر مجموع درآمد تدوین شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر نهایی شود و به صحن مجلس برود. هدف ما از این لایحه این است که بار مالیاتی را از تولید به سمت اشخاص ببریم

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تا پایان سال 1403 به تدریج عمده مشاغل در کشور مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهند شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

درآمد 200 میلیونی در روز شدنی است؟ این شغل روزانه درآمد 200 میلیونی دارد. در ادامه بخوانید که این چه شغلی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: هزار و 150 میلیارد ریال برای شرکتهای بزرگ معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است، در حالیکه به موجب قانونی در سال 1401 شرکتهای بزرگ و با گردش مالی نباید از پرداخت مالیات معاف باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در حالی که همچنان شاهد برخورد جدی با گران‌فروشانی که کالاهای وارد شده از طریق رویه رانتی واردات در برابر صادرات خود به ویژه آیفون را با نرخ دلار تلگرامی قیمت‌گذاری می‌کنند نیستیم، این انتظار وجود دارد تا اسامی شرکت‌های ذی‌نفع این رویه اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد برخی خودرو‌ها آن‌قدر کاهش یافته که دیگر مورد توجه واسطه‌گران نیست و جذابیتی برای آن‌ها ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه گفتمان اصلی نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید مبارزه با فرار مالیاتی است، موارد بزرگ کشف فرار مالیاتی در برخی از استان‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به شگرد دلالان خودرو در مراکز خرید و فروش و پارکینگ‌های واسطه‌ای پرداخته‌ایم. همچنین به ترفندهای آنها برای خرید و فروش خودروی صفر نیز اشاره کرده‌ایم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: 8صندوق قرض الحسنه 9هزار و 500 دستگاه کارتخوان داشتند که مبالغ بسیار زیادی از این طریق جابه جا می شد که بعد از بازرسی سازمان مالیاتی، تعداد کارتخوان ها کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: 107 هزار مالک منازل بالای 20 میلیارد تومان شناسایی شدند.