دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون شورای‌عالی هماهنگی سران قوا با بررسی پیشنهاد تصویب و ابلاغ احکام مالی و چالش‌های سازمان امور مالیاتی در زمینه معوقات، مقرر کرد کمیته‌ای ویژه لیست معوقات مالیاتی را به تفکیک «قابل وصول» و «غیرقابل وصول» برای ارائه به مراجع نظارتی تهیه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مالیات و ارزش افزوده سالانه مس سونگون آذربایجان بالای 20 هزار میلیارد ریال است گفت: ما می‌خواهیم همه درآمدها از جمله عوارض آلایندگی و حقوق معادن نیز به استان بیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: از اول مهرماه اشخاص حقوقی تمامی صورت حساب های خود را باید در سامانه مودیان به صورت الکترونیکی بارگذاری کنند.

وب‌گاه گسترش

اخذ مالیات‌، مهم‌ترین و سالم‌ترین مسیر درآمدزایی دولت‌ها است؛ از این رو کشورهای توسعه‌یافته، تمرکز بالایی بر فرآیند اخذ مالیات و تامین بودجه از این محل دارند.

وب‌گاه گسترش

غلامرضا سلامی - چهره ماندگار حسابداری ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: هوشمندسازی نظام مالیاتی دستاورد بی‌بدیلی در راستای حمایت از فعالان اقتصادی خرد و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، تحقق عدالت مالیاتی و تکریم مؤدیان به شمار می‌رود که به برکت تلاش‌های بی‌وقفه همکاران رقم خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای 600 دلار در سال گذشته شد.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان مالیاتی، درآمدهای مالیاتی 5 ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 52 درصدی را نشان می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای 600 دلار در سال 1401 شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارشنبه 10 اسفند 1402 مجلس مواردی از بودجه را تصویب کرد که بر اساس آن، زمین‌های فاقد اعیانی دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ‌ویلا‌های مجاز (با احتساب عرصه و اعیان) و خانه‌های لوکس که ارزش آن‌ها بیش از 200 میلیارد ریال باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار شدند. این مالیات برعهده شخصی گذاشته شد که در ابتدای هر سال مالک املاک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، در پاسخ به سؤالی در خصوص واردات 700 میلیون دلاری آیفون‌های آمریکایی رفرش و ری‌پک از طریق رویه واردات در برابر صادرات خود و فروش آن به‌قیمت نرخ بازار آزاد در حالی که سازمان امور مالیاتی، مالیات این دسته از گران‌فروشان را براساس نرخ اسکناس سامانه سنا محاسبه می‌کند، گفت: از رئیس سازمان امور مالیاتی می‌خواهم...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای 600 دلار در سال 1401 شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای 600 دلار در سال 1401 شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقارن با هفته دولت، سازمان امور مالیاتی کشور آخرین وضعیت درآمدهای مالیاتی سال جاری اعلام کرد؛ براساس این آمار، درآمدهای مالیاتی پنج ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 52 درصدی را نشان می‌دهد.