دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهدی موحدی» درگفت‌وگویی افزود: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی این است که تا جای ممکن مالیات‌ها را با هدفگذاری بر نقاط مغفول و کور که پیش از این مالیات ستانده نمی‌شده و مربوط به حوزه غیرمولد است، دریافت کند. وی گفت: یکی از اهداف سازمان مالیاتی، ارائه تسهیلات مربوط به پرداخت گمرک برای واردکنندگان است تا در فشار مالی و کمبود نقدینگی از ضمانت‌های...

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق کارمندان در راه است. در ادامه صحبت های رئیس سازمان اداری و استخدامی در مورد افزایش حقوق کارمندان را بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان مالیاتی گفت: اگر مبلغ آیفون‌های فروخته شده مبلغی بالاتر از حداکثر قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت باشد، با توجه به کتمان درامد سود شرکت بیشتر شده و در نتیجه مالیات متعلقه براساس سود بیشتر و فرار مالیاتی محاسبه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور شفافیت نظام مالیاتی را به نفع فعالان اقتصادی شناسنامه‌دار دانست و گفت: درآمدهای مالیاتی باید از طریق بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های بر زمین مانده در نظام مالیاتی همچون گسترش چتر مؤدیان مالیاتی، شناسایی پایه‌های مالیاتی جدید و مقابله با فرار مالیاتی محقق شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که از این پس واحدهای تولیدی می‌توانند برای واردات تجهیزات و ماشین آلات تولیدی، حقوق گمرکی را با چک و تضامین پرداخت کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که از این پس واحدهای تولیدی می‌توانند برای واردات تجهیزات و ماشین آلات تولیدی، حقوق گمرکی را با چک و تضامین پرداخت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام رئیس سازمان امور مالیاتی واحد‌های تولیدی می‌توانند برای واردات تجهیزات و ماشین آلات تولیدی، حقوق گمرکی را با چک و تضامین پرداخت کنند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کمیته ای ویژه برای تهیه لیست معوقات مالیاتی جهت ارائه به مراجع نظارتی تشکیل می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی از تسهیل ترخیص ماشین آلات و تجهیزات خطوط از گمرک به منظور حمایت از تولیدکنندگان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نحوه شناسایی سلبریتی‌ها در فضای مجازی برای دریافت مالیات مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته سهم مهمی از درآمد خود را از طریق مالیات به دست می‌آورند البته استفاده از میزان مطلق درآمدهای مالیاتی به منظور مقایسه نظام مالیاتی کشورها و میزان درآمدهای مالیاتی آنها منطقی نیست؛ چراکه اقتصاد کشورها متفاوت است و از همین‌رو میزان وصول درآمدهای مالیاتی آنها نیز متفاوت است. بنابراین برای مقایسه کشورها از منظر مالیاتی باید از شاخص مالیات به تولید ناخالص داخلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: درآمد چهره‌های شهره و سایر مردم و فعالان اقتصادی تفاوتی ندارد و همه در مقابل قانون یکسان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایران هم مانند سایر کشورهای دنیا، سلبریتی‌ها و تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار دارند و از سوی دیگر برای درآمد و اخذ مالیات از آنها هم برنامه‌ها و مصوباتی درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: باشگاه استقلال در شرایطی وارد این فصل از مسابقات فوتبال لیگ برتر شده که بدهی‌های انباشته زیادی دارد؛ ارقامی که عجیب و بعضاً باورنکردنی است.