دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر سامانه اصناف کشور گفت: بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی یک میلیون فعال بازار مسکن داریم که برخی از آنها قیمت سازی می‌کنند و در این میان مردم متضرر می‌شوند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه چرا شرکتی که ده‌ها هزار میلیارد تومان گردش مالی و هزاران میلیارد تومان سود دارد باید معاف شود، گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه معافیت های مالیاتی شرکت های بزرگ را حذف کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص نظارت بر گران فروشی و کم فروشی در کشور گفت: بر اساس مقررات سازمان تعزیرات صرفاً مسئول رسیدگی به تخلفات ابلاغی به ما است. نظارت بر بازار و کشف تخلفات بر خلاف ذهنیت غالب بر جامعه بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی نیست. وی با بیان اینکه این سازمان مرجع رسیدگی به گزارشات ارسالی سایر سازمان‌ها به سازمان تعزیرات...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخوردهای سختی با شرکت‌های هواپیمایی متخلف داریم و به صورت مستمر در فرودگاه‌ها گشت‌های ما حضور دارند تا حق مردم پس گرفته شود و متخلفان نقره داغ خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه چرا شرکتی که ده‌ها هزار میلیارد تومان گردش مالی و هزاران میلیارد تومان سود دارد باید معاف شود، گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه معافیت های مالیاتی شرکت های بزرگ را حذف کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکل معاف نشدن آموزشگاه‌های آزاد هنری از مالیات و تغییر کاربری بعضی از آنها گفت: پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم حمایت‌های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی، سازمان امور مالیاتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره امور مالیاتی کاشمر عنوان کرد: برخی صنوف که به جای استفاده از دستگاه پز مبالغ را کارت به کارت کرده و دریافت وجه نقد یا به حساب فرزند واریز می‌کنند از مقوله توافق با سازمان امور مالیاتی خارج شده و مشمول بخشودگی نمی‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای رویکرد تعاملی، مودی مداری و استمرار همکاری و تعامل نزدیک با اتحادیه و اصناف با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار صنف لوازم التحریر و نوشت افزار با حضور سه هزار عضو در مسجد امام (ره) بازار تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: در سال 1400 فقط 40 شرکت از 150 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی استفاده کردند و اگر این منابع بیاید و صرف آبادانی کشور و حمایت از اقشار محروم شود، منافع زیادی برای کشور ایجاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: در سال 1400 فقط 40 شرکت از 150 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی استفاده کردند و اگر این منابع بیاید و صرف آبادانی کشور و حمایت از اقشار محروم شود، منافع زیادی برای کشور ایجاد می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس امور مالیاتی کشور اظهار کرد: برای 500 سلبریتی ها و اینفلوئنسرها پرونده تشکیل داده ایم که مالیات آنها 30 میلیارد تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن طور که محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی گفته است: بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات کم کاری کرده اند مشمول مالیات می‌شوند که در این رابطه 60 هزار میلیارد تومان از بانک ها مطالبه شده است.

وب‌گاه منیبان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در سال 1401 تعداد 252 هزار خودروی لوکس را شناسایی کردیم که مبلغ مالیات این خودروها 2300 میلیارد تومان بود و امسال نیز 170 هزار خودرو شناسایی و 3000 میلیارد تومان مالیات برای این تعداد تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که مالیات آنها در کجا هزینه می شود، گفت: با اطلاع رسانی و شفاف سازی در حوزه مالیات مردم بدانند که مالیات آنها صرف امور عمرانی، بهداشت و درمان، سلامت، ورزش و رفاه آنها می شود.