دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

رضا آریاراد - کارشناس صنعت خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امروز تقریباً تمام دستگاه‌های کارت‌خوان فعال در کشور به پرونده مالیاتی متصل شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی در چند استان خبر داد و گفت: به‌تازگی 2 پرونده فاکتور فروشی یکی در استان همدان به ارزش 12 هزار میلیارد تومان و دیگری در استان یزد به ارزش 2 هزار و 800 میلیارد تومان با کمک نهادهای امنیتی شناسایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که به گفته وزیر اقتصاد سکوهای اقتصاد دیجیتال در حوزه‌هایی مانند املاک و بلیط هواپیما باید نسبت به قیمت‌سازی ها تدبیر کنند که یکی از مسئولان این پلتفرم‌ها معتقد است قیمت‌ها از سوی کاربران ارائه می‌شود و این سکوها نقشی در قیمت‌گذاری ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سود حاصل از فروش خودرو در پایان روز بین اعضای دلالان خودرو تقسیم می‌شود. درآمد آنها روزانه بین 50 تا 200میلیون تومان است. اگر فرد جدیدی قصد ورود به گروه دلالان را داشته باشد باید 30میلیون تومان به رئیس هرم بپردازد که این هزینه برای یک ماه است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امروز بیش از 35 هزار مؤدی عضو سامانه مؤدیان هستند و بیش از 300 میلیون صورتحساب الکترونیکی در این سامانه به ثبت رسیده است که این تعداد به صورت تصاعدی و با رشد قابل توجهی در حال افزایش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برپایی جلساتی که بین سازمان امور مالیاتی، دیوان محاسبات و سازمان ثبت احوال کشور برگزار می‌شود، خانه‌های بالای بیست میلیارد تومان شناسایی و پس از استعلام و تأیید سازمان ثبت اسناد کشور، اسامی مالکین به سازمان امور مالیاتی برای ابلاغ میزان مالیات فرستاده می‌شود. کشاورز افزود: با توجه به...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش مبارزه با پولشویی گفت: احکام جدیدی صادر شده است که 26 مورد پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در همایش مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، گفت: در یک سال و نیم گذشته، معادل 4 سال دولت قبل جلسات شورای عالی مبارزه با پولشویی برگزار و اقداماتی انجام شده و در دادگاه‌های کشور هم احکام جدی صادر شده است که 26 پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده در مقابله با پولشویی بوده است. دبیر...

خبرگزاری تسنیم

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 107 هزار مالک منازل بالای 20 میلیارد تومان شناسایی شدند که بعد از تایید و استعلام از سازمان ثبت اسناد کشور به سازمان مالیات معرفی خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روسای کل گمرک ایران و سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص نحوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در اظهارنامه‌های صادراتی و وارداتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیرمیزی چند ده میلیونی جراحان گاه با هزینه تامین دارو و نگهداری بیمار و... چنان دست به دست هم می‌دهند که اقتصاد خانوارها را به سمت فروپاشی می‌کشاند.

وب‌گاه گسترش

بدون شک رویداد های مالی و گزارش های مربوطه مهمترین فرآیند در هر کسب و کار است که باید به طور مداوم بررسی و تحلیل شود تا امکان رشد و توسعه سازمان فراهم گردد و یکی از ضروریات این موضوع داشتن نرم افزار حسابداری است.