دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در سال 1401 تعداد 252 هزار خودروی لوکس را شناسایی کردیم که مبلغ مالیات این خودروها 2300 میلیارد تومان بود و امسال نیز 170 هزار خودرو شناسایی و 3000 میلیارد تومان مالیات برای این تعداد تعیین شد.

وب‌گاه عصر ایران

60 هزار میلیارد تومان از حساب بانک‌ها در این باره مطالبه شده است که این بانک‌ها اعتراض کرده‌اند که افراد برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند و اکنون این موضوع در مرحله دادرسی است. ما به دنبال اخذ مالیات از بانک‌ها در قبال اشخاصی هستیم که به بانک‌ها مراجعه کردند ولی تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان مالیاتی گفت: بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات کم کاری کرده اند مشمول مالیات می‌شوند که در این رابطه 60 هزار میلیارد تومان از بانکها مطالبه شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مالیاتی گفت: بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات کم کاری کرده اند مشمول مالیات می‌شوند که در این رابطه 60 هزار میلیارد تومان از بانکها مطالبه شده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در سال 1401 تعداد 252 هزار خودروی لوکس را شناسایی کردیم که مبلغ مالیات این خودروها 2300 میلیارد تومان بود و امسال نیز 170 هزار خودرو شناسایی و 3000 میلیارد تومان مالیات برای این تعداد تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: یک واحد مشخص مالیاتی را در یکی از ادارات تهران مستقر کرده‌ایم که مالیات ستانی از سلبریتی ها را بررسی می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در 5 ماه گذشته 33 هزار و 385 شرکت به سامانه مودیان مالیاتی متصل شده اند که رشد قابل توجهی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در نمایشگاه روایت خدمت گزارشی از رشد 50 درصدی درآمدهای مالیاتی، راه‌اندازی سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی، شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید ارائه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در کمیسیون عمران راجع به این موضوع با رئیس سازمان هواپیمایی صحبت شد و مجلس این موضوع را تعقیب می‌کند؛ سوال و جواب‌های لازم هم انجام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.

وب‌گاه عصر ایران

واکنش و اقدامات جدی سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد در حالی است که محمدی‌بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور در واکنشش ابتدا گفته: «موضوع صحت ندارد» بعد گفته: «در حال بررسی موضوع هستیم و گزارش نهایی را حتما به مردم اعلام می‌کنیم.»

خبرگزاری تسنیم

مشاهد شده در مواردی اشخاص حقوقی کد پستی ملک دیگری را برای محل استقرار خود به ثبت رسانده‌اند، این ماجرا سبب مطالبه مالیات اجاره از شخص دیگری شده است در نتیجه سازمان امور مالیاتی باید جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی ضوابط محکم تری در نظر بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد برای فعالان اقتصادی کشور و تجار دو خبر خوب اعلام کرد.