دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شورای ملی تامین مالی» به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار تشکیل می شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این‌که مخالف بند (پ) ماده 58 لایحه برنامه هفتم هستیم که معافیت‌های مالیاتی واحدهای جدید در مناطق آزاد را صرفا برای واحدهای صادراتی می داند گفت: نمایندگان مجلس نیز با این بند مخالف هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی برای اشخاص حقوقی در سال 1401 طبق قانون بودجه حذف شده، اما برای سال 1402 این معافیت وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان در این جلسه به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی «با تشکیل شورای ملی تأمین مالی» موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. وکلای ملت در این جلسه پس از بررسی‌های لازم ماده یک و دو طرح مذکور را با اکثریت آرا به تصویب رساندند که در ادامه جزئیات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نحوه ارسال اطلاعات و فاکتورهای لازم به سامانه مودیان موضوعی بوده که امروزه به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد حقوقی و صاحبین کسب‌وکارهای مختلف اعم از صنفی و غیرصنفی تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

در بودجه سال 1401 پیشنهادی در خصوص تعیین بودجه 54 میلیارد تومانی به منظور حمایت از گزارشگران فساد مطرح شد که خبری از سرنوشت آن نیست ضمن اینکه اشکال در رویه‌های حمایت دولت از گزارشگران فساد خطر بی‌اعتمادی به دولت را تقویت کرده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تأمین مالی» تشکیل می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: تا به امروز بخش عمده ای از شرکت های بورسی و فرابورس به سامانه مودیان مالیاتی متصل شده و صورت حساب های خود را الکترونیکی کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

یک گزارشگر فرار مالیاتی پس از ثبت گزارش خود در حدود 16 ماه پیش و افشای فرار مالیاتی 223 میلیارد تومانی با مشکلات متعددی مواجه شده و پیگیری‌های او تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که بسیاری از مشاغل برای فرار های مالیاتی ترفندهای مختلفی را به کار می برند اما این بار سازمان امور مالیاتی بر خلاف سال های گذشته قوی تر وارد عمل شده و با تفاهم نامه های مختلفی که با دستگاه ها منعقد کرده است بساط تمام اصنافی که به نوعی قصد فرار مالیاتی را داشته اند را جمع کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور احکام جداگانه‌ای آقایان محمد نوری را به عنوان «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» و جواد اسکندری را به عنوان «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» منصوب کرد. در حکم انتصاب آقای محمد نوری آمده است: نظر به تعهد، تخصص، تجربه و توانمندیهای ارزنده جنابعالی به...

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه از اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری ویژه ایام اربعین خبر داد.