دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

شنیده‌ها حاکی است، طی روزهای آینده حسین قربان‌زاده با خداحافظی از سازمان خصوصی سازی رسماً به عنوان قائم مقام وزارت اقتصاد معرفی خواهد شد و مالک رحمتی گزینه احتمالی جایگزین او در سازمان خصوصی‌سازی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» و «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ترفند کارت به کارت برای فرار مالیاتی اصناف و مشاغل دیگر جوابگو نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی که خود را "مالکان زمین‌های مسکونی شهرک زیتون در محدوده سرخه حصار" معرفی کردند با تجمع مقابل ساختمان وزارت مسکن و راه‌سازی خواستار رسیدگی به مشکل خود شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 31 تیر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال و ثبت صورتحساب‌های الکترونیکی صادره از اول آبان ماه سال 1401 به سامانه مودیان است. صورتحساب‌های الکترونیکی ارسال شده توسط مؤدیان تا مهلت زمانی یاد شده به عنوان صورتحساب‌های ارسالی در موعد مقرر پذیرفته می‌شود. گفتنی است، سامانه مودیان سامانه‌ای آنلاین و متعلق به سازمان امور مالیاتی است است که در آن به مشمولان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی گفت: برای اجرای اعتبارسنجی اعطای تسهیلات به اطلاعاتی از 8 دستگاه نیاز هستیم که مهمترین اطلاعات از سوی سازمان امور مالیاتی دریافت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال دوم که از شهریور 1401 تا شهریور 1402 را شامل می‌شود باید 485 هزار میلیارد تومان به حوزه مسکن پرداخت می‌کرد اما بنا به گفته نمایندگان مجلس، در مجموع سال اول و هشت ماهه سال دوم فقط به 18 درصد این تعهد عمل شده است.

خبرگزاری مهر

آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مودیان 31 تیر ماه 1402 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئولان وزارت راه و شهرسازی می‌گویند که پس از تذکرات ماه‌های اخیر رییس‌جمهور درباره لزوم همکاری بانک‌ها با طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت وام ساخت این واحدها افزایش یافته است. با این حال نظام بانکی می‌بایست در سال اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن یعنی شهریور 1400 تا شهریور 1401 مبلغ 360 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش مسکن اختصاص می‌داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 31 تیرماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است و در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است، گفت: گرچه حکمت این مصوبه هدایت سرمایه به سمت تولید است اما در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.