دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به 322 هزار متقاضی خبر داد و گفت: برای 5 بانک اصلی حدود یک میلیون و 347 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معرفی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، مصوبه هیات وزیران برای حمایت از کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکوهای داخلی در راستای آیین‌نامه اجرایی بند (د) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاوره وزیر راه و سازی گفت: در 5 ماه گذشته با تاکید رئیس جمهور 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

حبیب زاده مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران: سهم یک در هزار درآمد مشمول مالیات اصناف وصول می‌شود اما به تشکل‌های صنفی پرداخت نمی‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی موجب شده تا کمیسیون عمران مجلس برای بررسی و پیگیری موضوع وزرای اقتصاد و راه وشهرسازی را به کمیسیون دعوت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: حدود 308 هزار کد ملی مشکوک را شناسایی کردیم که حداقل یکی از حساب‌های آنها حساب مشکوک به فعالیت تجاری بوده‌است که مجموع واریزی به حساب این 308 هزار کد ملی 1200 هزار میلیارد تومان بوده‌است که 176 هزار نفر از این افراد پرونده مالیاتی هم نداشتند و برای اولین بار شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در واکنش به مفاد لایحه هفتم در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌های خود را اعلام کرد. متن کامل نامه به شرح زیر است. جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام و آرزوی دوام توفیقات، به پیوست رئوس و کلیات نظر کارشناسی این تشکل ملی در خصوص بند‌ها و مواد مرتبط لایحه برنامه...

خبرگزاری تسنیم

مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در نامه به رئیس مجلس 4 ایراد اساسی برنامه هفتم از منظر کارگران را برشمرد و خواستار اصلاح، تغییر و تکمیل مفاد این برنامه با کسب نظر مشورتی تشکل ها و نمایندگان صنف کارگری شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

وب‌گاه گسترش

هفتاد و هشتمین نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق قانون، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه 31 تیرماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد. بر همین اساس، اشخاص حقوقی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه 31 تیرماه سال جاری ارائه کنند. برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی (نرخ صفر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اشخاص حقوقی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه 31 تیرماه سال جاری ارائه کنند.

خبرگزاری مهر

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه 31 تیرماه پایان می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

براساس آگهی منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی یکی از اموال مربوط به هلدینگ داروگر در محله پاسداران به منظور وصول بخشی از معوقات مالیاتی 1400 میلیارد تومانی به مزایده گذاشته خواهد شد.