دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است، گفت: گرچه حکمت این مصوبه هدایت سرمایه به سمت تولید است اما در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی گفت: این اعتبار از طریق مجاری پیش بینی شده در قانون جهش تولید مسکن برای واریز به این صندوق به عنوان تامین کننده مالی انحصاری بخش مسکن تامین می‌شود. اسماعیلی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل بازگشت وام‌های مسکن مهر، واریزی سازمان ملی زمین و مسکن و تملک زمین تامین شده است. رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن همچنین گفت: سازمان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تزریق 100 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن سرعت می‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه گفت: گزارش نتیجه جلسات ستاد اقتصادی قوه قضاییه ظرف مدت یک یا 2 هفته باید اعلام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرشاخه‌های حساب‌های اجاره‌ای شناسایی شدند / شناسایی 308 هزار کدملی با واریزی مشکوک 1200 هزار میلیارد تومانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس هیأت عامل این صندوق با اعلام این خبر گفت: اعتبار یاد شده از طریق مجاری پیش بینی شده در قانون جهش تولید مسکن برای واریز به این صندوق به عنوان تأمین کننده مالی انحصاری بخش مسکن تأمین می‌شود. محمدرضا مهدیاراسماعیلی از ورود بیش از 8،000 میلیارد تومان به منابع صندوق ملی مسکن تا کنون خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل بازگشت وام‌های مسکن مهر،...

خبرگزاری مهر

با تزریق بیش از 100 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.

خبرگزاری مهر

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: 3.5 میلیون واحد صنفی داریم که یک در هزار درآمد مشمول مالیات آنها رقم قابل توجهی است.