سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا وزارت راه را با همکاری وزارت کشور، شهرداری‌ها، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور مالیاتی مکلف به کشف بازه قیمت و اجاره‌بها کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تصویب مجلس، وزارت راه و شهرسازی مکلف به کشف بازه‌ی قیمت و اجاره‌بها به صورت منطقه‌ای با اولویت کاربری مسکونی در کلان شهرها شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مردم در مجلس وزارتخانه راه و شهرسازی را موظف به تدوین آیین‌نامه نحوه تعیین تعرفه حق‌الزحمه با همکاری وزارت صمت و سازمان امور مالیاتی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، وزارت راه و شهرسازی را مکلف به تعیین قیمت و اجاره بهای مناطق مسکونی در کلانشهر‌ها کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس وزارتخانه راه و شهرسازی را موظف به تدوین آیین نامه نحوه تعیین تعرفه حق الزحمه با همکاری وزارت صمت و سازمان امور مالیاتی کرد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در مجلس وزارتخانه راه و شهرسازی را موظف به تدوین آیین نامه نحوه تعیین تعرفه حق الزحمه با همکاری وزارت صمت و سازمان امور مالیاتی کردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده بود که برای کلیه مشمولان تبصره ماده 100 فرم مالیات مقطوع در نظر خواهد گرفت و افراد، در صورت تایید، از ارائه اظهارنامه معافند با این وجود سخنگوی این سازمان اعلام کرد که برای برخی مودیان فرم مقطوع در نظر گرفته نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تاثیر سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد عدالت و شفافیت مالیاتی گفت: در قانون برنامه ششم توسعه و همچنین در قانون هفتم توسعه که در آینده ای نزدیک در مجلس بررسی خواهد شد و در بودجه 1401 و 1400 برنامه ریزی شده که بخش عمده‌ای از درآمد های دولت از محل مالیات اخذ و وصول شود. وی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضحاتی را درمورد استفاده صاحبان مشاغل از تسهیلات تبصره ماده 100 برای پرداخت مالیات ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، با شناسایی خانه‌های خالی و اخذ مالیات از مالکان آنها، بازار مسکن و اجاره به مرور به سمت ثبات قیمتی و آرامش هدایت می شود که این اقدام می‌تواند بخشی از نگرانی مستاجران را برطرف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: 31 خردادماه، آخرین فرصت صاحبان مشاغل برای استفاده از مزایای تبصره ماده 100 یا تکمیل و ارایه اظهارنامه است. در همین راستا و به منظور دسترسی و بهره‌مندی این دسته از مودیان گرامی، سازمان امور مالیاتی کشور حدود 30 عدد بنر دارای QR کد در مسیر ایستگاه‌های اتوبوس و خطوط BRT نصب کرده است.