سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در 2 ماهه نخست سال جاری بیش از 88 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (حدود 61 هزار میلیارد)، رشد 45 درصدی داشته است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از 63 هزار واحد مسکونی معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برگ مطالبه مالیاتی بالغ بر 1,400 میلیارد تومان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به رویکرد تحولی جدید و اتکا به حاکمیت داده محور در نظام مالیاتی، گفت: در 2 ماهه نخست سال جاری بیش از 88 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (حدود 61 هزار میلیارد)، رشد 45 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طی دو ماه اول سال‌جاری 88 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد 45 درصدی برخوردار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که بیش از 100 واحد مسکونی خالی دارند در اولویت نخست معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار دارند که شناسایی و برگه مالیاتی برای آنها صادر شده است. به ترتیب کسانی که مالک خانه‌های خالی کمتری هستند در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند تا در نهایت صاحبان یک تا دو واحد، هدف مالیات قرار گیرند؛ طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی تا کنون 200 هزار خانه خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده یا...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای 63 هزار واحد مسکونی خالی مطالبه‌نامه مالیاتی صادر شده است، گفت: تفاهم‌های مهمی با وزیر راه و شهرسازی برای اجرای هر چه بهتر و قوی‌تر مالیات بر خانه‌های خالی انجام دادیم.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طی دو ماه اول سال‌جاری 88 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد 45 درصدی برخوردار شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مقاومت بالای مشاغل خاص مثل پزشکان در برابر اجرای قانون مودیان مالیاتی و پایانه های فروشگاهی و فرار مالیاتی آنها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: 200 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: در روزهای اخیر بازار مسکن دچار رکود سنگین و کاهش قیمت شده است. در مورد عامل این کاهش قیمت نظرات مختلفی بیان شده که به نظر می‌رسد علت اصلی آن سیاست تثبیت ارزی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اگرچه برخی کاهش قیمت مسکن در روزهای اخیر را به دلیل سیاست هایی همچون مالیات بر خانه های خالی عنوان می کنند، اما به نظر می رسد سیاست اعمال تثبیت ارزی دلیل اصلی کاهش قیمت ها در بازار مسکن باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای 63 هزار واحد خانه خالی برگ مالیاتی به ارزش 1400 میلیارد تومان صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: امروز قیمت طلا و سکه در روند کاهشی قرار گرفت. وزنه اخبار سیاسی بیشترین تاثیر را بر روند قیمت بازار فلز زرد گذاشته و معامله‌گران را بیش از گذشته دست به عصا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان امور مالیاتی کشور از صدور برگ مالیاتی برای بیش از 63 هزار واحد خانه خالی به ارزش 1400 میلیارد تومان خبر داد.