سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: علی‌رغم اقدامات صورت‌گرفته، هنوز در مقوله ساماندهی انبارها با مشکلات و معضلاتی مواجهیم که این امر ناشی از وجود فرآیندهای دارای اشکال است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: علی‌رغم اقدامات صورت‌گرفته، هنوز در مقوله ساماندهی انبارها با مشکلات و معضلاتی مواجهیم که این امر ناشی از وجود فرآیندهای دارای اشکال است.

خبرگزاری تسنیم

هفته گذشته مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح 2 فوریتی ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، افزایش وام کمک ودیعه مسکن به 200 میلیون تومان را تصویب کرد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: افزایش مالیات در شرایط کنونی، با توجه به گرانی و تورم بالا آسیب‌زا خواهد بود و مسئولین باید آسیب‌پذیری مردم را در نظر بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

کارمندان بخش دولتی، به طور متوسط باید سالانه در حدود 12 میلیون تومان مالیات پرداخت می‌کنند، مالیاتی که البته پیش از پرداخت حقوق کسر می‌شود!

خبرگزاری تسنیم

مردم می‌توانند فساد و فرار مالیاتی را به سامانه سوت زنی گزارش دهند.

خبرگزاری مهر

دولت با وضع مالیات بر کارتخوان‌ها دنبال افزایش درآمد مالیاتی بود اما این روزها شاهد افزایش کارت به کارت به جای استفاده از دستگاه های پوز هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کل کشور اعلام کرد: تا به امروز بیش از 80 درصد صاحبان مشاغل و اصناف، از طریق تکمیل فرم تبصره ماده 100، بدون هیچ الزامی به تسلیم اظهارنامه، مالیات خود را پرداخت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

مردم می‌توانند فساد و فرار مالیاتی را به سامانه سوت زنی گزارش دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه روز گذشته هم روند کاهشی را ادامه داد به نحوی که قیمت سکه امامی برای ساعاتی در کانال 28 میلیون تومانی قرار گرفت. نوسان، خصوصیت اصلی این روزهای بازار طلا و سکه است اما به نظر می‌رسد، روند نزولی، قدرت بیشتری دارد و قیمت‌ها را پایین می‌کشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دولت اعلام کرده که تا کنون حدود 200 هزار خانه خالی در کشور مشمول مالیات شده و اولویت شناسایی، واحدهای آن دسته از مالکانی است که بیش از 100 خانه‌ی خالی در اختیار دارند؛ یعنی صدها نفر در ایران مالک بیش از 100 خانه خالی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه برنامه‌ریزی و آمارهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه فشار مالیاتی بر سوداگران افزایش خواهد یافت که منجر به کاهش جذابیت سفته‌بازی و افزایش انگیزه سرمایه‌گذاری و رونق تولید خواهد شد.

وب‌گاه منیبان

افرادی که بیش از 100 واحد مسکونی خالی دارند در اولویت نخست معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار دارند که شناسایی و برگه مالیاتی برای آنها صادر شده است.

وب‌گاه الف

افرادی که بیش از 100 واحد مسکونی خالی دارند در اولویت نخست معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار دارند که شناسایی و برگه مالیاتی برای آنها صادر شده است. به ترتیب کسانی که مالک خانه‌های خالی کمتری هستند در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند تا در نهایت صاحبان یک تا دو واحد، هدف مالیات قرار گیرند.