سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور از صدور برگ مالیاتی برای 63 هزار واحد خانه خالی به ارزش 1400 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه طبق قانون معرفی واحدهای خالی از سکنه برعهده وزارت راه و شهرسازی و اخذ مالیات از خانه های خالی برعهده سازمان مالیاتی است،‌گفت: 200 هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: 200 هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست مشترک سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی با موضوع خانه‌های خالی با تاکید بر پیگیری فرآیند اخذ مالیات از واحد مسکونی خالی شناسایی شده برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه طبق قانون معرفی واحدهای خالی از سکنه برعهده وزارت راه و شهرسازی و اخذ مالیات از خانه های خالی برعهده سازمان مالیاتی است،‌گفت: 200 هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست مشترک سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص خانه های خالی با تاکید بر پیگیری فرآیند اخذ مالیات از واحد مسکونی خالی شناسایی شده برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن، گفت: فهرست بانک‌های متخلف به سازمان امور مالیاتی ارسال شده تا طبق قانون با آنها برخورد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر خدمات فنی وزارت صمت گفت: تاکنون حدود 843 میلیون شناسه کالا صادر شده و 25 درصد شناسه کالا از کل گروه های کالایی صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از ادارات مالیاتی سراسر کشور، مشوق‌های سال جاری برای مشاغل و اصناف مورد استقبال قرار گرفته است. رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن اشاره به امکان پرداخت مالیات مقطوع بدون الزام به تسلیم اظهارنامه یا ارائه اسناد و مدارک، با تقسیط 4 ماهه...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عدم همراهی بانک‌ها با نهضت ملی مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی، مجوز مشارکت انبوه سازان در ساخت طرح مذکور را اخذ کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مهمترین اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور، راه اندازی سامانه مودیان در سطح کشور است که همه مودیان مالیاتی موظف به ثبت نام در این سامانه و انجام تکالیف قانونی مربوطه از قبیل ارسال صورت حساب الکترونیکی در این سامانه هستند.

خبرگزاری تسنیم

چالش‌های حوزه حسابرسی مالیات رویه واردات در برابر صادرات خود، مالیات ارزش افزوده مربوط به مطالبه‌نامه تغییر محاسباتی ارز به نرخ ارز ای تی اس و محاسبه مالیات برای کوتاژ‌های بدون ارز چالش‌هایی است که سازمان مالیاتی باید پاسخی برای آنها ارائه کند.