سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: نهاد قرض الحسنه نهاد مقدسی است اما متاسفانه برخی از صندوق‌های قرض‌الحسنه که شفاف نیستند که بیش از 143 هزار میلیارد تومان ورودی به حساب داشتند که مالیات نداده‌اند و پوز فروشی به اسم نهادهای قرض‌الحسنه انجام می‌شود و می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود از نظام مالیاتی پنهان کنند اما با ظرفیت‌های قانونی به این نهادها هشدار می‌دهیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسین هژبری؛ در رژیم منفور پهلوی مسئله مسکن یکی از مصیبتبار ترین مشکلات اجتماعی مردم ما بود. بسیاری از مردم در اسارت تهیه یک قطعه زمین و داشتن یک لانه بودند و چه بسا تمام عمرشان را زیر بار بانکها و سودجویان و غارتگران به سر میبردند تا بتوانند پناهگاهی را برای خود و فرزندانشان دست و پا کنند. قشر عظیمی از مستضعفان جامعه هم به کلی از داشتن خانه محروم بودند...

خبرگزاری تسنیم

خریداران خودروهایی که در مزایده سازمان مالیاتی به مزایده گذاشته شده بود، با حکم شعبه ی سه دیوان عدالت اداری حق فروش خودروهای خودرو را ندارند و فعلا وضعیت فروش این خودروها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد تعطیلی شرکت داروگر به بهانه مالیات، گفت: این بنگاه اقتصادی بیش از هزار و 400 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و یک دهه مالیات پرداخت نکرده است و نباید اینگونه مظلوم نمایی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تقریبا بیش از 180 هزار حساب شخصی را تاکنون شناسایی کرده ایم که غیر تجاری بوده، ولی فعالیت تجاری داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور به تغییرات اخیر هیات نظارت مجمع در طرح مالیات بر عایدی سرمایه واکنش نشان داد؛ این هیات اخیرا خواستار محاسبه تعدیل تورمی در مالیات بر عایدی سرمایه شده در حالی که این کار به نفع دلالان خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: با طبقه دلالی و غیر مولد و بخش های که نفعی به تولید کشور وارد نمی کنند برخورد جدی مالیاتی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد گفت: بیش از 50 درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به راهبردهای سازمان امور مالیاتی در دوره جدید، گفت: حمایت از تولید با رویکرد مقابله با طبقه دلال و تکریم مودیان از جمله راهبرهای اساسی سازمان امور مالیاتی در دوره جدید است.

وب‌گاه گسترش

حال کارخانه سال‌ها بد بود و مانند موجودی در حال مرگ، چندین بار سیستم کنترل برای اعلام شرایط بحرانی این برند آلارم داد، اما خط تولید دست‌وپای آخر خود را زد و سرانجام هفته اول خرداد 1402 خبر پایان کار برند «داروگر» پس از حدود یک‌قرن فعالیت به‌دلیل بدهی‌های مالیاتی در رسانه ها منتشر شد؛ خبری که در روزهای گذشته با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بوده است.

وب‌گاه گسترش

اگر صاحب یک کسب و کار باشید فرقی ندارد که کسب و کار شما تولیدی باشد یا خدماتی، حقوقی باشد یا حقیقی، سهامی باشد یا مسئولیت محدود؛ شما مکلف به پرداخت مالیات هستید. امروزه سازمان اداره امور مالیاتی برای تشکیل ساختار عادلانه در سیستم مالیاتی کشور، سختگیرانه تر از همیشه به موضوع مالیات رسیدگی میکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

95 سال بعد از راه‌اندازی کارخانه داروگر و بعد از بارها شنیده شدن شایعه تعطیلی آن، این کارخانه قدیمی از هر زمان دیگری به تعطیلی نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس در اوایل دهه 90 می‌گفتند ما خودمان هفت تا خانه داریم و زیر بار قانون مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌رویم، گفت: در سال 1400، 80 درصد تقاضا در حوزه مسکن، سرمایه‌ای بود.