سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مالیات بر سوداگری کارشناسی و اقتصادی نیست و کارکرد و اثربخشی این طرح را کم کرده و جذابیت سوداگری و سفته بازی را از بین نمی‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تنها 2 هفته برای استفاده از مشوق‌های پرداخت مالیات بدون اظهارنامه باقی مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماه خرداد و تیر ماه در واقع فصل جمع‌آوری درآمد‌های مالیاتی است که معمولا مالیات اصناف و مشاغل که دارای بیشترین تعداد مودی در کشور هستند، در خرداد ماه دریافت می‌شود و مالیات شرکت‌ها و اشخاص حقوقی تا پایان تیر ماه دریافت می‌شود. در این زمینه سازمان امور مالیاتی بر اساس قانون بودجه و قانون مالیات‌های مستقیم تلاش دارد تا به آسان‌ترین روش مالیات اصناف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این همایش در راستای سلسله نشستهای تخصصی با هدف گفتمان‌سازی و فرهنگسازی مالیاتی در راستای تحقق اهداف چندسویه نظام جامع مالیاتی کشور برگزار شد. بنا به این گزارش ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این همایش ضمن بیان تاریخچه‌ای از فعالیت‌های آموزشی و مشاوره‌ای این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی با پشتوانه 60 سال نقش...

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به راهبرد‌های سازمان امور مالیاتی در دوره جدید گفت: حمایت از تولید با رویکرد مقابله با طبقه دلال و تکریم مؤدیان از جمله راهبرد‌های اساسی سازمان امور مالیاتی در دوره جدید است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی در برنامه هفتم توسعه بندی برای افزایش 4 درصدی مالیات ارزش افزوده در 5 سال در نظر گرفته شده است که این اقدام عملا هزینه مصرف را بالاتر خواهد برد اما از سوی دیگر دولت تلاش کرده تا مالیات بنگاه‌های تولیدی را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: نهاد قرض الحسنه نهاد مقدسی است، اما متاسفانه برخی از صندوق‌های قرض‌الحسنه که شفاف نیستند که بیش از 143 هزار میلیارد تومان ورودی به حساب داشتند که مالیات نداده‌اند و پوز فروشی به اسم نهاد‌های قرض‌الحسنه انجام می‌شود و می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود از نظام مالیاتی پنهان کنند، اما با ظرفیت‌های قانونی به این نهاد‌ها هشدار می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی توضیحاتی در مورد درآمدهای مالیاتی، شناسایی و اخذ مالیات از خانه‌های خالی و لوکس، مالیات بر عایدی سرمایه و... ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی به صحن مجلس رسید و بررسی آن در مجلس تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد.