جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در صدوبیست‌ویکمین نشست شورای گفت‌وگو، دلایل اجرایی‌نشدن تعدادی از مصوبات جلسات قبل شورا مورد بررسی قرارگرفت. همچنین اعضای شورای گفت‌وگو به بررسی مشکلات شرکت‌های آب‌شیرین‌کن پرداختند و مقرر شد پرداخت مطالبات معوق این شرکت‌ها و تغییر گروه کالایی تجهیزات آب‌شیرین‌کن‌ها، پیگیری شود. کاهش اعتبارات خرید تضمینی آب و پساب در بودجه‌1402 و 1403 و عدم‌پرداخت مطالبات معوق از سال‌1400 که به رقمی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آمارهای وصول مالیات در دو ماهه اول سال 1403، مجموع وصول منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصد مالیات ارزش افزوده به هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است و وصولی در اردیبهشت 200 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور دو کارشناس اقتصادی در کنار هر کاندیدا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاقی تازه محسوب می‌شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

براین اساس در دو ماهه 1403، 56.9 هزار میلیارد تومان مالیات بر کالا و خدمات وصول شده است که بخش عمده آن مربوط به مالیات بر ارزش افزوده معادل 41.4 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به آمارهای مربوط به وصول مالیات در دو ماهه امسال، در مجموع فروردین و اردیبهشت 125 همت مالیات وصول شده است که حدود 68.5 همت آن مربوط به اردیبهشت ماه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، 125 هزار و 279 میلیارد تومان مالیات در دو ماهه اول سال 1403 وصول شده است. با توجه به اینکه در فرودین ماه 56.7 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده بود، می‌توان گفت که در اردیبهشت ماه حدود 68.5 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است. بر این اساس در دو ماهه ابتدایی امسال، 56.9 هزار میلیارد تومان مالیات بر کالا...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آمارهای مربوط به وصول مالیات در دو ماهه سال جاری، در مجموع فروردین و اردیبهشت 125 همت مالیات وصول شده است که حدود 68.5 همت آن مربوط به اردیبهشت ماه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع ممنوعیت واردات محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت بالک ابلاغ شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اظهارنامه مالیاتی سند قانونی شامل اطلاعات مالی است که برای محاسبه و پرداخت مالیات به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌شود؛ تنظیم صحیح آن به رعایت قوانین، شفافیت مالی و مدیریت بهتر وضعیت مالی کمک می‌کند. خدمات حسابداری و مالیاتی تراز محاسب کیان، به دلیل تیم مجرب، دقت بالا، صرفه‌جویی در زمان، کاهش ریسک و بهینه‌سازی مالیات، کارآمد و موثر بوده و باعث اطمینان از رعایت قوانین مالیاتی می‌شود.

وب‌گاه تابناک

سازمان امور مالیاتی، مدت زمان معافیت مالیاتی واردات طلا را ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق ابلاغیه سازمان امور مالیاتی معافیت مالیاتی واردات طلا تا فروردین 1404 برقرار خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

علی ملک‌زاده، کارشناس امور مالیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه مهمترین مولفه‌ای که در نظام مالیاتی کشور وجود دارد و موجب افزایش درآمد‌های مالیاتی می‌شود، اطلاعات است، گفت: هرچقدر میزان اطلاعات ما از معاملات و فعالیت‌های اقتصادی جامعه بالا برود، توانایی کسب مالیات بیشتر را داریم. درواقع افزایش اطلاعات مالیاتی، می‌تواند به کاهش فرار مالیاتی که در اقتصاد...