سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، نحوه استرداد مالیات و عوارض خرید برای صادرات مواد خام و مواد اولیه تولید موضوع تبصره (2) ماده (10) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری حامی دولت خبر داد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به‌زودی این مسئولیت را به داود منظور تحویل خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی در یک قدمی ریاست بر سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

طبق اطلاعات به دست آمده از مقامات آگاه، در آینده نزدیک رئیس سازمان برنامه بودجه تغییر می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی کشور احتمالاً به زودی به عنوان ریاست سازمان برنامه و بودجه معرفی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی در یک قدمی ریاست بر سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست بانک مسکن از به‌کارگیری خانه‌های خالی این بانک برای برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و گفت: برخی از خانه‌های خالی، واحدهای تملیک شده بانک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همه وجوه واریزی به حساب‌های تجاری افراد مبنای محاسبه مالیات قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست بانک مسکن گفت: با توجه به مصوبه مولدسازی و همچنین بندهایی در بودجه 1402 بانک پس از اخذ مجوز از وزارت اقتصاد و امور دارایی نسبت به فروش این املاک از طریق مزایده اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از اقداماتی که می‌تواند عدالت در دسترسی به تسهیلات بانکی را بین عموم جامعه برقرار کند، ایجاد سازوکار اعتبارسنجی‌ست. آمارها نشان می‌دهد در کشورهای فاقد سامانه اعتبارسنجی تنها 25 درصد افراد به منابع مالی دسترسی دارند.

خبرگزاری تسنیم

آزمون‌های استخدامی سال 1402 به شکلی متفاوت برنامه‌ریزی شده تا کیفیت، عدالت، سرعت و تنوع در جذب نیرو به عنوان اولویت‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، در این دوره از آزمون‌های استخدامی مدنظر قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به تحقق 103 درصدی درآمدهای مالیاتی در سال گذشته گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی، عدالت مالیاتی و شفاف سازی در امر تشخیص و وصول مالیات برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم متکی به تلاش کارکنان متخصص نظام مالیاتی است.