چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، جزئیات اعمال مالیات بر ارزش افزوده خدمات حمل و نقل هوایی مسافر و بار موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و حمایت از تولید، کاهش نرخ 7 درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه سال جدید گنجانده شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و حمایت از تولید، کاهش هفت درصدی نرخ مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه سال جدید گنجانده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و حمایت از تولید، کاهش هفت درصدی نرخ مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه سال جدید گنجانده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، جزئیات اعمال مالیات بر ارزش افزوده خدمات حمل و نقل هوایی مسافر و بار موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

منظور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ 7 درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ 7 درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و حمایت از تولید، کاهش نرخ 7 درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه سال جدید گنجانده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: در اوایل سال 1402 تعرفه‌های جدید گردشگری سلامت بر اساس رقابت با کشورهای همسایه و به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان امور مالیاتی در دوره تحول آفرین و هوشمندسازی نظام مالیاتی با سیاست مقابله با فرارهای مالیاتی بر روی دانه درشت هایی تمرکز کرده است تا با جدیت به این فرارها پایان دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در دوره تحول آفرین و هوشمندسازی نظام مالیاتی با سیاست مقابله با فرارهای مالیاتی بر روی دانه درشت هایی تمرکز کرده است تا با جدیت به این فرارها پایان دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اداره کل حسابرسی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی می‌گوید سازمان امور مالیاتی محدودیت‌هایی در مسیر به‌کارگیریی ابزار مالیاتی در حمایت از تولید دارد؛ با چنین موانعی حرف زدن از حمایت از تولید از طریق مالیات ممکن نیست.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نظام مالیاتی کشور همواره مورد نقد کارشناسان بوده است، درواقع باوجود اینکه در برنامه‌های کلان اقتصادی کشور نظیر سند جامع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای به درآمد‌های مالیاتی شده بود اما شاهد حرکتی از سوی دولت‌ها در این باره نبوده‌ایم. البته در سالیان گذشته اقدامات مثبت فراوانی در این زمینه صورت‌گرفته، به‌عنوان نمونه شناسایی 3 میلیون فراری مالیاتی حقیقی و بیش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، سند الحاقی اصلاحی پیرامون موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین ایران و سوئیس را جهت اجرا از ابتدای اسفندماه سال‌جاری به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.