سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه موقت تهران: دولت در برنامه هفتم باید بر دو اصل مهار تورم و تولید تاکید کند و سیاست ابلاغی رهبر انقلاب که فرمودند در برنامه هفتم توسعه باید شاهد رشد مستمر پایدار اقتصادی 8 درصد باشیم، تحقق یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: متاسفانه در کشور ما نفت به مصیبت اقتصاد تبدیل شده است و اگر نفت را از اقتصاد ایران قطع کنند، همه کلیدها خاموش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بیشترین ارزش معاملاتی هر متر مربع املاک مسکونی با رقم 5 میلیون و 160 هزار تومان در بلوک های منطقه 3 شهرداری تهران و کمترین ارزش معاملاتی به ازای هر متر مربع 760 هزار تومان در بلوک های منطقه 20 شهرداری تهران به عنوان ارزش معاملاتی مصوب سال 1401 از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در دفترچه ارزش املاک معاملاتی مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای اجراء ابلاغ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیران جدید جمهوری اسلامی در سطوح بالا، حالا یک خصیصه مشترک دارند، اغلب آنها فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق هستند و بندی نامرئی همه مدیران را از صدر تا ذیل به هم متصل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

بخشنامه مربوط به ارزش معاملاتی املاک مناطق 22 گانه شهر تهران مصوب کمیسیون تقویم املاک موضوع ماده (64) قانون مالیاتهای مستقیم اصلاحی 1394/04/31 جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از موضوعاتی که سال گذشته مطرح شد و در مجلس نیز مورد بررسی قرار گرفت، طرح مالیات بر عایدی سرمایه بود که هرچند نیمه تمام ماند اما پیش‌بینی می‌شود این طرح در سال جاری به طور کامل در مجلس بررسی شده و به قانون تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم

با وجود چالش‌های ایجاد شده در خصوص نرخ محاسباتی ارز در گمرک و تشکیل هزاران پرونده بلاتکلیف، وجود دو نرخ محاسباتی زمینه سود جویی از مالیات ارزش افزوده را فراهم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بسیاری از کارشناسان بازار مسکن اذعان می کنند که اخذ مالیات از خانه های لوکس و خالی می تواند منجر به آرامش بازار مسکن شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک مربوط به عملکرد سال 1401 ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک مربوط به عملکرد سال 1401 را برای اجرا به اداره‌های کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم درخصوص آخرین وضعیت این رشته و مشکلاتی که والیبال در سال آینده دارد، مطالبی را مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک مربوط به عملکرد سال 1401 را برای اجرا به اداره‌های کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از کارشناسان بازار مسکن اذعان می کنند که اخذ مالیات از خانه های لوکس و خالی می تواند منجر به آرامش بازار مسکن شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، قانون اصلاح بند «ب» ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.