سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اگر قصد خرید، فروش یا اجاره مسکن یا هر نوع ملک دیگری را دارید باید از مشاور املاک بخواهید قراردادتان را در سامانه املاک و مستغلات ثبت و کد رهگیری ارایه کند. کد رهگیری امنیت معامله را بالا می‌برد، رایگان و الزامی است و اگر واسطه‌ی ملکی از ارایه آن خودداری کرد می‌توانید به اتحادیه مشاوران املاک شکایت کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امور مالیاتی کشور، فرجه زمانی جدیدی برای آماده سازی نرم افزار‌های حسابداری و اتصال به سامانه مؤدیان اعطا کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان امور مالیاتی کشور از الزام اشخاص حقوقی در پیوستن به سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب الکترونیکی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس بخشنامه رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دریافت مالیات از واحدهای مسکونی گران‌قیمت و باغ ویلاها به استناد ضوابط اجرایی بند (خ) تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 در دولت سیزدهم کلید خورد و با جدیت آغاز شد و در لایحه بودجه 1402 نیز مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

تعداد صورت حساب‌هایی که در زمان بعد از اجرای قانون اجرای سامانه مودیان در سال 1401 دریافت شد، بالغ بر 50 میلیون صورتحساب، ارزش صورت حساب‌ها بالغ بر 900 هزار میلیارد تومان و میزان ارزش افزوده ابرازی در این سامانه حدود 65 هزار میلیارد تومان بود.

خبرگزاری تسنیم

مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم زمستان 1401 تا تاریخ 26 فروردین ماه 1402 خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریافت مالیات از واحدهای مسکونی گران‌قیمت و باغ ویلاها به استناد ضوابط اجرایی بند (خ) تبصره 6 قانون بودجه سال 1400 در دولت سیزدهم کلید خورد و با جدیت آغاز شد و در لایحه بودجه 1402 نیز مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در میزگرد اقتصادی سیما از حضور 10 میلیون مودی مالیاتی در سامان مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: عدم حضور در این سامانه، باعث لغو معافیت‌های قانونی مالیاتی برای شرکت‌ها می‌شود. وی افزود: با وجود این که 500 شرکت بورسی و 500 شرکت دولتی در سامانه مودیان سازمان مالیاتی حضور دارند، اما هنوز 400 هزار شرکت...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور 10 میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز 400 هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه تهران گفت: مجلس باید از همه ظرفیت خود برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی و توسعه نظام مالیاتی استفاده کند. این چه کشوری است که رئیس سازمان امور مالیاتی می‌گوید درآمد‌های مالیاتی کشور کمتر از معافیت‌های مالیاتی است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: حدود 350 شرکت بورسی و 500 شرکت دولتی به سامانه فروشگاهی مودیان متصل شده اند.