چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: در لایحه بودجه 1402 کسری احتمالی تامین نشده از محل بیش برآوردی منابع را داریم و لازم است در بررسی لایحه بودجه سه محور را مدنظر قرار دهیم تا با کسری بودجه مواجه نشویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیکزاد گفت: مخارج هزینه‌ای دولت و همچنین رفع ناترازی که منجر به تورم می‌شود، باید کنترل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امور مالیاتی کشور درآمدهای مالیاتی در سال جاری را حدود 390 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل 55 درصد رشد داشته و 20 مورد فرار مالیاتی بزرگ را نیز پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معدود پزشکانی هستند که همچنان در مطب خود از کارتخوان استفاده نمی‌کنند و بیمار را مجبور می کنند از عابر بانک استفاده کند و یا شماره کارت همسرشان را می دهند تا از پرداخت مالیات، فرار کنند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه نظام مالیاتی در تلاش است که هر کسی که فعالیت اقتصادی می‌کند، به عنوان مودی در تور مالیات قرار بگیرد، از شناسایی فرار مالیاتی 1200 میلیاردی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور درآمدهای مالیاتی در سال جاری را حدود 390 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل 55 درصد رشد داشته و 20 مورد فرار مالیاتی بزرگ را نیز پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: رویکرد ما مقابله با فرارهای مالیاتی بزرگ یعنی بالای 100 میلیارد تومان بوده که یک مورد فرار مالیاتی بالای 1200 میلیارد تومان را شناسایی کردیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که بسیاری از کارمندان و کارگران پیش از دریافت حقوقشان مالیات می‌پردازند بسیاری از پزشکان از پرداخت مالیات امتناع می‌کنند. برای مثال بسیاری از پزشکان از بیماران وجه نقد دریافت می‌کنند و اگر بیماری اعلام کند که پول نقد همراهش نیست او را برای رفتن به نزدیکترین کارتخوان موجود در محل راهنمایی می‌کنند تا از این راه، مالیات کمتری بپردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: 4600 فرد حقیقی مشکوک به فعالیت ناسالم اقتصادی را شناسایی کرده‌ایم؛ افرادی که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: اگر قرار بر تحقق کامل و جامع درآمد مالیاتی چهارهزار‌میلیارد‌تومانی از محل خودروهای لوکس باشد، (با توجه به 400میلیارد تومان وصول‌شده فعلی) باید سه‌هزار و 600میلیارد تومان دیگر جذب شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ابلاغ بخشنامه مربوط به معافیت مالیاتی ورود ارز (اعم از اسکناس و حواله)، این معافیت جنبه رسمی به خود گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ابلاغ بخشنامه مربوط به معافیت مالیاتی ورود ارز (اعم از اسکناس و حواله)، این معافیت جنبه رسمی به خود گرفت؛ معافیتی که پیش‌تر از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند با اظهار ارز در گمرکات ورودی، به هر میزان اسکناس ارز به کشور وارد کند.