چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دولت درحالی درآمدی از محل مالیات خانه‌های خالی در لایحه بودجه سال آینده را پیش‌بینی کرده است که همواره انتقاداتی به شناسایی این خانه‌ها و تحقق درآمد دولت از محل مذکور در سال جاری وارد است؛ البته به نظر می‌رسد قرار است راهکارهای جدیدی برای این موضوع به کار گرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش نرخ دلار و به تبع آن طلا و سکه در هفته گذشته باعث شد تا مردم نقدینگی شان را به طلا، سکه و شمش تبدیل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیشنهاد مجلس به دولت این است که به جای افزایش کمی حقوق و دستمزد باید قدرت خرید مردم را ارتقاء دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نحوه افزایش حقوق و دستمزدها گفت: پیشنهاد مجلس به دولت این است که به جای افزایش کمی حقوق و دستمزد باید قدرت خرید مردم را ارتقاء دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران به قطعنامه جدید آمریکا علیه ایران اشاره می کردند. در خبر ها آمده اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با 420 رأی موافق و 1 رأی مخالف، قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب کردند. برخی از معامله گران صدور قطنامه در واقع نشان دهنده تداوم سطح تنش ها بین غرب و ایران است و این امر ممکن است سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی در تهران را بالا ببرد و نرخ دلار صعودی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار اکثر معامله‌گران می‌گفتند کسی فروشنده نیست. درباره این فروشنده نبودن هم دو دلیل گفته می‌شد. دلیل سرراستی که گفته می‌شد این بود که انتظار معامله‌گران نسبت به روند کاهشی تعدیل شده است. اما دلیل دیگر این بود که آربیتراژ بین نرخ فروش بانک مرکزی و بازار آزاد جمع شده و دیگر خرید ارز سهمیه‌ای نمی‌صرفد و به نقطه پایان خودش رسیده است. نظر این گروه درست مقابل مشاهده میدانی برخی از معامله‌گران...

خبرگزاری مهر

موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.

خبرگزاری مهر

مالیات بر عایدی سرمایه قرار است با حذف جذابیت سوداگری در بازارهای مسکن، خودرو، طلا و ارز، سرمایه‌های سرگردان را که با رشد تقاضای سرمایه‌ای، به اقتصاد آسیب میزند، به سمت تولید هدایت کند.

خبرگزاری تسنیم

فوتبال دنیای عجیبی دارد؛ آن‌قدر عجیب که یک فوتبالیست زندانی که بازیگر هم بوده بتواند در طول دوران حبس مربیگری هم بکند!

وب‌گاه خبر آنلاین

عدم شفافیت مشخصه اصلی بازارهای سنتی است؛ صفتی که شاید دلیل ظهور بازارهای آنلاین باشد: شفافیت و در دسترس بودن. دوگانه‌ای که زمانی در مقابل هم بودند و زمانی دیگر توانستند در کنار هم کار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه در حال حاضر کل وجوهی که صنعت پرداخت می‌کند به جای اینکه در اختیار وزارت بهداشت و ورزش و جوانان قرار گیرد، به بخش وزارت کشور پرداخت می‌شود، تاکید کرد مالیات نخی به ضرر تولیدکننده داخلی با نشان ایرانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، شرایط پذیرش صورت‌حساب‌های صادره مودیان ملزم به صدور صورت‌حساب الکترونیکی حسب فراخوانهای اعلامی مربوط به ماده 25 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.