چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به مبلغ 1300 میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و 300 میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اطلاعات 400 هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده و همکاران ما در سازمان امور مالیاتی مشغول محاسبه مالیات آنها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و از میان 200 شرکت منتخب بخش خصوصی در ردیف 10 شرکت پیشتاز اقتصاد ایران قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار امروز را به نوعی گروه بانکی منفی کرد و با فشار عرضه این نمادها شاخص تا محدوده یک میلیون و 600 هزار واحدی افت را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: نوغان (کرم ابریشم) معاف از پرداخت مالیات و عوارض است، اما معافیت پیش گفته قابل تسری به اقلام غیرمصرح در فهرست مذکور از جمله پیله کرم ابریشم خشک که به آن موجود (حشره) زنده اطلاق نمی‌شود، نخواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی اطلاعات 400 هزار خودروی گران قیمت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اتاق اصناف کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام امور الکترونیکی مالیاتی اصناف به زودی در «مالیات من» ارائه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اطلاعات 400 هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده و همکاران ما در سازمان امور مالیاتی مشغول محاسبه مالیات آنها هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اطلاعات 400 هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده و همکاران ما در سازمان امور مالیاتی مشغول محاسبه مالیات آنها هستند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در نشست با نمایندگان اصناف کشور تأکید کرد: چاره‌ای جز رفتن به سراغ درآمد‌های پایدار نداریم اما تلاش می‌کنیم که در حق کسی اجحافی صورت نگیرد و ریالی بیشتر از آنچه در قانون هست دریافت نشود.

خبرگزاری تسنیم

براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه فعالان اقتصادی باید از ابتدای مهر ماه در معاملات خود از کد اقتصادی جدید استفاده کنند و براین اساس سازمان امور مالیاتی نحوه تعیین این کد را اعلام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی مبنی بر پذیرش 77 درصدی اظهارنامه‌های مودیان بدون رسیدگی، با در نظر داشتن اینکه این اقدام با این حجم اخیرا در دستور کار سازمان قرار گرفته است، لازم است جزئیات مربوط به این آمار به صورت شفاف اعلام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مسجدی، گفت: بر اساس آنچه که وزارت صمت اعلام کرده است، سالانه 70 میلیارد نخ سیگار در کشور تولید می‌شود و طبق گزارش وزارت بهداشت، مصرف سالانه سیگار در کشور بین 50 تا 60 میلیارد نخ است. وی افزود: اگر فرض کنیم همان آمار وزارت صمت که 70 میلیارد نخ سیگار بوده است، در کشور مصرف شود؛ از این 70 میلیارد نخ، 72 درصد توسط دو شرکت خارجی در داخل کشور...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به کلیات لایحه بودجه سال 1402 قرار است 4.5 میلیارد دلار نفت خام خارج از سقف بودجه به فروش برسد ضمن اینکه در چارچوب اصلاح ساختار در بودجه، پیشنهادی در مورد تغییر شیوه اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد وجود دارد که قابلیت اجرایی شدن دارد.