شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مالیاتی گفت: مهلت پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش افزوده متعلقه مودی طی دوره حداکثر تا پایان ماه پس از انقضای هر دوره مالیاتی تعیین شده و در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مودی مشمول جریمه بند ب ماده 36 قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در این باره گفت: پس از پایان هر دوره مؤدی یک ماه فرصت دارد تا با ثبت خرید‌ها و فروش‌هایی که صورتحساب‌های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده است، اظهارنامه ارسال شده توسط سازمان را تکمیل و از طریق سامانه مؤدیان به سازمان مسترد نماید. وی افزود: مهلت پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش افزوده متعلقه مودی طی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان مالیاتی در خصوص ابهامات فرصت هفت روزه مودیان در سامانه مودیان برای زمان صدور تا ارسال صورتحساب الکترونیکی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مالیاتی گفت: مهلت پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش افزوده متعلقه مودی طی دوره حداکثر تا پایان ماه پس از انقضای هر دوره مالیاتی تعیین شده و در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مودی مشمول جریمه بند ب ماده 36 قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق کلیاتی که در لایحه بودجه 1403 تصویب شد، درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدودا 50 درصد افزایش خواهد یافت. آیا دولت در حال گذار از درآمدهای ناپایدار به پایدار است؟ سال سخت 1403 منتظر شماست. طبق کلیاتی که در لایحه بودجه 1403 تصویب شد، درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدودا 50 درصد افزایش خواهد یافت. آیا دولت در حال گذار از درآمدهای ناپایدار به پایدار است؟ به گزارش عرشه آنلاین برخی از مواردی...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پژوهشی مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اصل طلا از جمله کالاهایی است که از مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نرخ ارزش افزوده مالیات در کشور‌های آسیایی 11 درصد و در ایران 9 درصد است.

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار در بازار | چگونه 2000 دلار با کارت ملی بگیریم؟، قیمت سهام عدالت متوفیان چقدر شد؟، خطر تعلیق | سهامداران مراقب این نماد‌ها باشند!، شرکت کوروش کمپانی به نام دیگری ثبت شده است!، دسترسی سازمان امور مالیاتی کشور به حساب‌های مردم درست است؟؛ تاییدیه ستاد اقتصادی دولت بر انتشار محدود گواهی سپرده خاص، نماد‌های عرضه اولیه و نماد بانکی در بین سودده‌ترین نمادها؛...

وب‌گاه گسترش

شنیده ها حکایت از آن دارد که پیج های تبلیغاتی بیش از 10 تا 15 میلیارد درآمد دارند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه پس از نشست مشترک دو کشور مشکلاتی برای شرکت‌های ایرانی به وجود آمد که در نشست چهارم بخش عمده آن بر طرف شد، گفت: درخواستی برای رفع موانع مالیاتی مطرح شد که به زودی با سفر هیئت سازمان امور مالیاتی به مجارستان برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم‌اندیشی مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم‌خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: طی 11 ماه امسال میزان درآمدهای مالیاتی کشور 50 درصد رشد داشته و 100 درصد از تکالیف مالیاتی محقق شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و اطلاعات دریافتی از سامانه‌های عملیاتی در خصوص اجرای مفاد ماده (238) قانون مالیات‌های مستقیم بعضاً مشاهده می‌شود مسئول / مسئولان ذی صلاح و رؤسای امور حسابرسی مالیاتی در مواجهه با اعتراضات واصله، به رغم تأکیدات فراوان طی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره بنا به معاذیر غیر...

خبرگزاری تسنیم

براساس بررسی‌های انجام شده مشاهده شده برخی مسئولان ذی صلاح و رؤسای امور حسابرسی مالیاتی در مواجهه با اعتراضات واصله بنا به دلایل غیر موجه بدون توجه به اسناد و مدارک مؤدیان نسبت به تقاضای رسیدگی مجدد و رفع اختلافات اهتمام لازم را ندارند.

وب‌گاه فرارو

محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اخذ مالیات از خانه‌های خالی جزو مطالبات جدی مردم است و هدف اصلی سازمان امور مالیاتی کشور هم اخذ مالیات از خانه‌های خالی است، اما به شرطی که اطلاعات در اختیار ما قرار گیرد و هر زمانی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کند در صورتی که این اطلاعات به دست ما برسد به سرعت اقدام می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: چتر مالیات‌ستانی را گسترش داده‌ایم و از تمام درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های مجازی مالیات اخذ خواهیم کرد. چتر مالیات‌ستانی گسترش یافت؛ تمام فعالیت‌ها در فضای مجازی ملزم به پرداخت مالیات می شوند به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: چتر مالیات‌ستانی را گسترش داده‌ایم و از تمام درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های مجازی مالیات اخذ خواهیم کرد.