شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امکان پذیرش اوراق گام نزد تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به جای پرداخت مالیات فراهم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی در توییتی از تغییر مالیات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز دادرسی مالیاتی در اجلاس مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در استقلال‌بخشی به مدیریت‌های دادرسی مالیاتی در سراسر کشور در راستای رویکرد مؤدی مداری، رضایت‌مندی و مالیات‌ستانی عادلانه مصمم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه در اجلاس مدیران دادرسی مالیاتی سراسر کشور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در زمینه حفظ استقلال نمایندگان کمیسیون‌های حل اختلاف پیشرو بوده است و این موضوع جای تقدیر دارد.

وب‌گاه گسترش

سبحانیان گفت: چتر مالیات ستانی را گسترده می‌کنیم و افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند را نیز در همین مسیر برانداز می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات از سلبریتی‌ها و افراد مشهوری که دنبال کننده زیادی دارند و در فضای مجازی درآمد بسیاری کسب می کنند قطعا اخذ خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی حدود 8 ماه از مصوبه هیئت وزیران برای واردات اتوبوس می‌گذرد که متقاضیان و شرکت‌های واردکننده بین سازمان راهداری و وزارت صمت پاسکاری می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: چتر مالیات‌ستانی را گسترش داده‌ایم و از تمام درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های مجازی مالیات اخذ خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که از سلبریتی و افراد مشهوری که دنبال کننده زیادی دارند و در این فضا درآمد بسیاری کسب می‌کنند طبق قانون مشمول مالیات می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که از سلبریتی و افراد مشهوری که دنبال کننده زیادی دارند و در این فضا درآمد بسیاری کسب می‌کنند طبق قانون مشمول مالیات می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رائفی پور می گوید: آقای قالیباف گفت که خرمشهرها در راه است، من توئیت زدیم اولین خرمشهر، شفافیت آرا است، «بسم الله»

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: برخی پیامک‌ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می‌شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می‌توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس مدیریت فوتبال ایران توضیحاتی را درخصوص اخطار جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد. کاظم اولیایی کارشناس مدیریت فوتبال ایران درخصوص هشدار AFC پیرامون تعیین تکلیف مالکیت استقلال و پرسپولیس درحالیکه سال گذشته اعلام شد تفکیک مالکیت دو باشگاه انجام شده، اظهار داشت: متاسفم راه درستی که کارشناسان بارها گفتند، دوستان نمی‌روند. به گزارش عرشه آنلاین، ضمن اینکه راستگویی ما نزد AFC زیر...