شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در واکنش به ماجرای مسدود سازی حساب 400 فروشنده صنف طلا و جواهرگفت: این نکته ای که اشاره شد محدود کردن ابزارهای کار کسبه و فعالان اقتصادی به شمار می رود که درست نیست، این گونه اقدامات محدود کننده باید آخرین مرحله ای باشد که پس از هشدارها اعمال شود.

وب‌گاه گسترش

رییس کل سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: مقررات مالیاتی برای خانه‌ها و خودروهای گران قیمت، مبالغ مشخصی را تعیین می‌کند. در سال 1402، مالیات برای خانه‌های گران قیمت 20 میلیارد تومان بود، اما برای سال آینده این مبلغ به 35 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امور مالیاتی گفت: اگر مبلغ و تعداد واریزی به حساب‌ها از اعلامی شورای پول و اعتبار بانک مرکزی بیشتر باشد حساب تجاری است، به عنوان مثال از این رو اگر کسی بیش از 100 واریزی به حساب داشته باشد این حساب شخصی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

سبحانیان افزود: «برای ما فرقی نمی‌کند که این فرد یک تاجر، پزشک است یا از فضای مجازی درآمد کسب می‌کند. قانون گذار، سازمان امور مالیاتی را مکلف کرده کسانی که از یک تعدادی بیشتر دنبال‌کننده دارند مالیات بگیرد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: با پیگیری فراوان موفق شدیم در لایحه بودجه 1403 سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل را 3 برابر افزایش دهیم.

وب‌گاه فرارو

سبحانیان افزود: «برای ما فرقی نمی‌کند که این فرد یک تاجر، پزشک است یا از فضای مجازی درآمد کسب می‌کند. قانون گذار، سازمان امور مالیاتی را مکلف کرده کسانی که از یک تعدادی بیشتر دنبال‌کننده دارند مالیات بگیرد.»

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: عصر امروز، 16 بهمن ماه، محمدهادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی در نشست خبری این سازمان با اشاره به اینکه مهمترین راهبرد فعلی در نظام مالیاتی کشور، عدالت است گفت: یکی از مصادیق بارز عدالت مالیاتی، تمرکز نظام مالیاتی بر دانه درشت‌ها و شخصیت‌هایی است که از حجم بالاتر فعالیت اقتصادی استفاده می‌کنند و به طبع کاهش حداکثری بار مالیاتی مودیان کوچک. یکی از مصادیق...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد از اقدامات جدید برای مبارزه با فرار‌های مالیاتی و پولشویی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: نهادها و بنیادهای وابسته به انقلاب 1700 میلیارد تومان مالیات بابت فعالیت‌های اقتصادی‌شلن پرداخت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال برای پرداخت باقی مانده بدهی مالیاتی خود با سازمان امور مالیاتی به توافق رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 164 برگه تشخیص به ارزش 2 میلیارد تومان برای سلبریتی‌ها صادر و در 10 ماهه امسال حدود 7.6 میلیارد تومان تعیین شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امور مالیاتی از بخشودگی 100 درصدی جرایم پرونده‌های قدیمی مالیاتی، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید از اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی شهر و استان تهران ضمن خدا قوت و تقدیر از اهتمام همکاران مالیاتی در مبارزه با فرار مالیاتی، اظهار داشت: با رویکرد جدید سازمان در مبارزه با فرار مالیاتی به ویژه دانه درشت ها، عزم جدی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه بودجه سال 1403، سقف معافیت مالیاتی برای اصناف نسبت به گذشته سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه از نهادهای انقلاب اسلامی 1700 میلیارد تومان مالیات اخذ شده است، گفت: این سازمان به صورت سیستمی صرفاً به همان میزان بدهی قطعی شده حساب بدهکار مالیاتی را بلوکه کرده و وصول مالیات انجام می‌دهیم.