شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین رونمایی از پروژه‌های طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت اسناد و املاک و افتتاح 20 پروژه عمرانی این سازمان با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

«مرکز کنترل و پایش هوشمند خدمات دیجیتال ثبتی»، «سامانه صدور و مدیریت اسناد الکترونیک» و «سکوی خدمات دیجیتال ثبتی کاتب» از جمله پروژه‌های فناورانه سازمان ثبت اسناد و املاک بودند که امروز با حضور رئیس قوه قضاییه به بهره‌برداری رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه عید بزرگ مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آئین رونمایی از پروژه‌های طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت اسناد و املاک و افتتاح 20 پروژه عمرانی این سازمان، صبح چهارشنبه (18 بهمن) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برگزار شد. طرح تحول دیجیتال سازمان ثبت اسناد و املاک از سال 1401 و با هدف دستیابی به «سازمان ثبت هوشمند»...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به ابلاغ اختیار بخشودگی جرایم تا 100 درصد در سقف 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 2 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی به مدیران کل سازمان امور مالیاتی، این احتمال وجود دارد که حجم قابل توجهی از پرونده‌های مالیاتی تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه تعداد مودیان متصل به سامانه مودیان نسبت به کل مودیان 42 درصد است گفت: تعداد مودیان بالقوه که باید به سامانه متصل شوند 240 هزار نفر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دل‌انگیزان گفت: مالیات ستانی نباید قیمت کالا و خدمات را افزایش دهد و باید به گونه‌ای عمل شود که زمینه ساز کاهش فرار‌های مالیاتی شود.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: حساب اصلی شرکت‌های بخش عمومی یا آنهایی که دولت در آنها صندلی مدیریتی دارد، حتماً به استان محل فعالیت اصلی خود آن شرکت بازگردد و در تهران تجمیع نشود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه های فروشگاهی و صدور صورت حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18 میلیارد تومانی عبور کردند برقرار کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مبلغ 20 میلیون تومان خرید اعتباری در طرح عید تا عید در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: بر‌اساس رایزنی‌های صورت گرفته برای اینکه کالاها متروکه نشده و املاک تملیکی 2.5 درصد جریمه نشود؛ مدت زمان ترخیص از سه ماهه به 5 ماه افزایش یافته است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: بر‌اساس رایزنی‌های صورت گرفته برای اینکه کالاها متروکه نشده و املاک تملیکی 2.5 درصد جریمه نشود؛ مدت زمان ترخیص از سه ماهه به 5 ماه افزایش یافته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی، گفت: اگر شرکت‌های هواپیمایی سیاست‌هایی را که گذاشته شده، رعایت نکنند تا لغو مجوز مقابل آن‌ها می‌ایستم. با کسی تعارف نداریم، با لغو مجوز یک ایرلاین هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، از لحاظ شدن معافیت مالیاتی 500 هزار میلیارد تومانی برای اشخاص حقوقی و شرکتها، انتقاد کرد.