شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

افرادی که کالاهایی با نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده می‌فروشند می‌توانند از امکان استفاده از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره‌مند شوند.

خبرگزاری تسنیم

هر شخص حقیقی که تا شهریور امسال، فروش خالص کالا و خدماتش از 18 میلیارد تومان عبور کرده باشد، مکلف شده که از اول دی ماه سال 1402 صورت حساب الکترونیکی صادر کند. در صورت عدم اقدام قانونی با جریمه سنگین مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اخیرا گفته که بهتر است به جای اتکا به درامد‌های نفتی به درآمد مالیاتی اتکا کرد، گرچه او در بخشی از سخنان خود تاکید کرده که باید از افرادی که ثروتمند محسوب می‌شوند بیشتر مالیات گرفت، اما سخنان وی با منتقدانی رو به رو است که می‌گویند وقتی نفت داریم چرا باید مالیات بالا داده شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اخیرا گفته که بهتر است به جای اتکا به درامد‌های نفتی به درامد‌های مالیاتی اتکا کرد، گرچه او در بخشی از سخنان خود تاکید کرده که باید از افرادی که ثروتمند محسوب می‌شوند بیشتر مالیات گرفت، اما سخنان وی با منتقدانی رو به رو است که می‌گویند وقتی نفت داریم چرا باید مالیات بالا داده شود. دکتر حسین راغفر اقتصاددان در این باره به فرارو گفت سیستم مالیاتی کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس ابلاغ رئیس کل سازمان امور مالیاتی، ادارات کل امور مالیاتی باید از اقدامات اجرایی تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی هیات حل اختلاف مالیاتی، درصورت عدم تمکین مودی به اوراق قطعی صادره و تقاضای اعتراض و شکایت وی خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارسال پیامک برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18 میلیارد تومان عبور کرده باشد، برقرار می‌شود. این خبری است که به تازگی رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی، تأکید کرد: کسانی که فروش تک نرخ دارند از امکان استفاده از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم. رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم. محمدهادی...

وب‌گاه گسترش

گمرک جمهوری اسلامی در راستای اجرای بند (ن) تبصره 6 قانون بودجه مربوط به 9 ماهه سال جاری (موضوع معافیت ها و تخفیفات گمرکی و مالیاتی)، گزارشی را منتشر کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی‌فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد زیرساخت لازم توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره برداری از توانمندی‌های فنی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی اظهار کرد: در راستای تلاش‌های صورت گرفته سال 1402 امکان اشتغال تخصصی 387 هزار نفر فراهم شد. همچنین بر اساس اطلاعات مالی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: کسانی که فروش تک نرخ دارند، یعنی کالاهایی می‌فروشند که نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده دارند، می‌توانند از امکان استفاده از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره‌مند شوند و تکلیفی جز این نداشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تنظیم مقررات و سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: تاکنون تعداد 90 هزار و 664 مؤدی با صدور حداقل یک صورت‌حساب به سامانه مؤدیان متصل شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس دستگاه قضا به مجهز شدن سازمان ثبت به فناوری‌های نوین برای تسریع رسیدگی به کارهای مردم تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رشد و توسعه دانش‌بنیان‌ها، تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با رشدی 17 درصدی نسبت به سال گذشته به 9560 شرکت رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد، مجموع معافیت‌ها و تخفیفات گمرکی به بیش از 55.3 هزار میلیارد تومان رسید.