شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمل‌ونقل ریلی علاوه بر مزایای فراوان در سطح ملی مانند ایمنی، توان حمل انبوه و ارزان، کاهش مصرف سوخت و کاهش خسارات زیست‌محیطی، دارای ارزش راهبردی برای کشور است و می‌تواند مزیت رقابتی در عرصه بین‌المللی ایجاد کند. بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، با وجود اولویت داشتن توسعه حمل‌ونقل ریلی در اسناد بالادستی، سیاست های اعلامی و برنامه های مصوب دولت ها، سهم حمل‌ونقل ریلی از حمل‌ونقل کشور...

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی "دریادها" در سطح ملی توسط هیات‌های استانی وابسته به فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی "دریادها" در سطح ملی توسط هیئت‌های استانی وابسته به فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 450 هزار گردشگر در تعطیلات 22 بهمن وارد سواحل جنوب کشور شدند که خود یک رکود محسوب می شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت راه آهن از امکان حمل ریلی بار در مسیر سرخس - بندرعباس طی 3 تا 5 روز خبر داد و گفت: بارهای بین المللی در اولویت مسیرهای ریلی قرار دارند و به این بارها تخفیف می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سالیانه 140 هزار کشتی در بنادر ایران تردد دارند، گفت: ناوگان دریایی ایران بین 10 کشور برتر در این حوزه قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سالانه 140 هزار فروند ناوگان دریایی در بنادر ایران پذیرش می شود که نشان دهنده افزایش سهم پهلوگیری ناوگان در سواحل ایران است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با اشاره به شناسایی عوامل ایستایی عدم استفاده از ظرفیت کریدور شمال - جنوب، گفت: بخشی از نقص‌ها به بخش دولتی و خصوصی برمی‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات این سازمان در راستای تسریع در تخلیه و بارگیری و کاهش رسوب کالا را تشریح کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مجوز حمل یکسره برای خروج بدون توقف کالا از بنادر به داخل کشور از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: 43 طرح دریایی و بندری به ارزش 65 هزار میلیارد ریال تا چند روز آینده در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از در دستور کار قرار داشتن خرید تجهیزات خاص برای بندر چابهار خبر داد. این بندر به دلیل نبود گنتری‌کرین با محدودیت تخلیه و بارگیری مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره راه اندازی مرحله دوم بندر چابهار، گفت که در این راستا با دو بخش خصوصی بزرگ مذاکره کرده و به توافق رسیده ایم و طی یک کنسرسیوم با حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی، کار را پیش خواهیم برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فاز دوم بندر شهید رجایی در راستای توسعه سواحل مکران به زودی اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و سازمان بنادر و دریانوردی با حضور محمدباقر الفت؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد. این تفاهم‌نامه همکاری در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی...