دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش پس از بخشنامه اعلام ممنوعیت تعطیلی سراسری مدارس، گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا درباره تعطیلی منطقه‌ای مدارس تصمیم می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

واکسن برکت در فرآیند ثبت جهانی قرار دارد و جلسه قبل از ارسال برای ارزیابی در سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 26 ژانویه 2022 برگزار شده است.

خبرگزاری میزان

طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان جهانی بهداشت، واکسن «برکت»؛ به عنوان اولین و تنها واکسن منطقه غرب آسیا در فهرست ارزیابی این سازمان بین المللی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس جدول منتشرشده در سایت رسمی سازمان جهانی بهداشت، واکسن کوو ایران برکت جلسه رسمی اخذ تاییدیه را پشت‌سر گذاشته و به عنوان اولین واکسنِ منطقه در فرآیند ثبت جهانی قرار گرفته است. سازمان جهانی بهداشت WHO لیست جدیدی از وضعیت بررسی واکسن‌های کرونای تولیدشده درجهان توسط متخصصان این سازمان را منتشر کرده که در آن نخستین واکسن ایرانی کرونا نیز حضور...

وب‌گاه مشرق نیوز

گسترش سویه اومیکرون در جهان، باعث شد تا شرایط پاندمی کرونا در ادامه مسیر پیش رو، با ابهاماتی همراه باشد که مهم ترین آن، قدرت بیماری زایی سویه جدید است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان جهانی بهداشت در جریان سخنرانی طی کنفرانس امنیتی مونیخ بر لزوم مشارکت همه کشورها برای پایان دادن به همه گیری ویروس کووید -19 تاکید و اعلام کرد که امسال با ابزارها و دانش کنونی می‌تواند سال پایان همه گیری باشد.

وب‌گاه تابناک

گفت‌وگو با محمد نسیمی؛ عکاسی که با شیوع کرونا راهی ووهان شد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه شناسایی و مقابله با کرونا در دو سال گذشته، گفت: همان طور که شروع کرونا غیرمنتظره بود، ممکن است پایان غیرمنتظره‌ای هم داشته باشد.

خبرگزاری میزان

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: با آغاز کووید19 شبکه آزمایشگاهی تشخیصی شکل گرفته که نه فقط در کووید19 بلکه در تمام تهدیداتی که در آینده ممکن است متوجه کشور شود، می‌تواند کار بزرگی را برای کشور انجام دهد؛ یعنی امروز صاحب شبکه تشخیص مولکولی هستیم که سال‌ها آرزوی آن را داشتیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه شناسایی و مقابله با کرونا در دو سال گذشته، گفت: همان طور که شروع کرونا غیرمنتظره بود، ممکن است پایان غیرمنتظره ای هم داشته باشد.

وب‌گاه تابناک

وقتی فرد مثبت هم شده باشد، اما نتوانیم او را ایزوله کنیم تست بی ارزش است. در مورد اومیکرون سرعت انتشار خیلی بالا است در حالی که در مورد واریانت‌های قبلی اگر یک نفر درگیر می‌شد ممکن بود 4 یا 5 نفر دیگر را مبتلا کند، اما در این سویه درصد زیادی از کسانی که با بیمار در تماس بودند بیمار خواهند شد و امکان ایزوله کردن هم نیست.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز اورژانس تهران گزارشی آماری از عملکرد مرکز اورژانس تهران در هفته گذشته ارائه و اعلام کرد: در هفته گذشته 3652 تماس مزاحم با این مرکز گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

با وجود تأکید مقامات بهداشتی کشور بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا شاهد عدم استقبال مردم از دریافت نوبت سوم واکسن هستیم؛ این در حالی است که نمودار موارد بستری و فوتی کرونا با شیوع اومیکرون روند صعودی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، 191 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 134 هزار و 798 نفر رسید.