دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط انجام سفرهای نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

تعداد شهرهای قرمز کرونا از 337 شهر به 184 مورد کاهش یافته و نمودار بیماران بستری مبتلا به اومیکرون روند نزولی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه نورث وسترن با استفاده از نوعی باکتری مهندسی شده توانستند دی اکسید کربن را تجزیه کرده و به استون و ایزوپروپان تبدیل کنند. این مواد در صنایع مختلف از جمله نساجی، سوخت و محصولات آرایشی کاربرد دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت با ادعای اینکه سازمان جهانی بهداشت متعجب است که علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه چگونه ایران توانسته در همه‌گیری کرونا روی پای خود بایستد، گفت: در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلافات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت متعجب است که علی رغم تحریم های ناجوانمردانه چگونه ایران توانسته روی پای خود بایستد، گفت: در برابر سویه امیکرون با تلاش کادر بهداشت و درمان، قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت گفت: به بیان سازمان بهداشت جهانی ما جزء 10 کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت با بیان اینکه تاریخ قهرمانان خود را فراموش نمی کند، گفت: کرونا نشان داد قدرت‌هایی که به ثروت و تجهیزاتشان می نازیدند، آن‌قدرها هم قوی نیستند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت متعجب است که علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه چگونه ایران توانسته در همه‌گیری کرونا روی پای خود بایستد، گفت: در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلافات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت با بیان اینکه تاریخ قهرمانان خود را فراموش نمی کند، گفت: کرونا نشان داد قدرت‌هایی که به ثروت و تجهیزاتشان می نازیدند، آن‌قدرها هم قوی نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از شناسایی 11 هزار و 972 بیمار جدید کووید19 و جان باختن 214 بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران تاکید کرد: ما با نوع خفیف امیکرون روبه‌رو نیستیم، برخی تصور می‌کنند این سویه نسبت به دیگر سویه‌های کرونا ضعیف‌تر است که این موضوع کاملا غیرعلمی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران تاکید کرد: ما با نوع خفیف امیکرون روبه‌رو نیستیم، برخی تصور می‌کنند این سویه نسبت به دیگر سویه‌های کرونا ضعیف‌تر است که این موضوع کاملا غیرعلمی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ایران تنها کشور تولیدکننده واکسن سویه اومیکرون در جهان است و دو شرکت داخلی در این زمینه مجوز را از سازمان غذا و دارو دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کودکان در حال حاضر بیشتر از سایر سویه‌های قبلی ویروس کرونا درگیر اُمیکرون شده‌اند و به عبارتی آنان بیشتر در چنگال این سویه کرونا هستند.

وب‌گاه الف

مصیبت کرونا که آمد، انستیتوپاستور ایران سبقه یکصد ساله اش را به کار بست تا علاوه بر تامین و تولید تجهیزات تشخیصی این بیماری، به ساخت واکسن نیز ورود کند؛ در همین راستا هم ماه ها دوندگی برای صدور مجوز و تامین ارز، برخی نامهربانی ها و عدم حمایت ها را به جان خرید تا برای نجات کشور وقت اضافه بخرد...