جمعه 15 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره شمالی از وتوی قطعنامه شورای امنیت در خصوص غزه انتقاد کرد و آمریکا را عامل بی‌ثباتی در جهان معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر اعلام دفتر مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت همچنان سویه و زیرسویه غالب کرونا که در کشور در گردش است، نوع اومیکرون است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: حضوری که جامعه پزشکی در 15-10 روز اول جنگ غزه داشتند، بسیار ارزشمند بود.

خبرگزاری تسنیم

در دوران بارداری به دلیل کاهش فعالیت آنزیم کبدی، سرعت سوخت و ساز کافئین به‌ویژه در سه‌ماهه سوم کاهش می‌یابد و بنابراین مادران باردار باید به میزان مصرف قهوه در این دوران توجه کنند.

وب‌گاه الف

در فضای پیچیده و متلاطم امروز باید ارتباط میان جهانی‌شدن، تروریسم و فناوری‌های زیستی را بررسی کرد تا درک و فهمی نسبی از احتمال حمله بیوتروریستی به دست آوریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهشگران می‌گویند: باکتری‌های ضروری برای گیاهان که مسئول تولید غذا هستند، به دلیل گرم شدن کره زمین در حال از بین رفتن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس» نوشت: در حال حاضر طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) 5.8 میلیون نفر در ایالات متحده به آلزایمر و سایر انواع بیماری‌های مربوط به زوال عقل مبتلا هستند.

وب‌گاه تابناک

قصد داریم تامین تجهیزات پزشکی جدید را میسر کنیم. هیات دیپلماتیک ما در حال تهیه پیش‌نویس پیشنهادی است تا توسط هیات اجرایی سازمان جهانی بهداشت مورد بررسی قرار گیرد. یکی از ایده‌ها این است که پزشکان بیشتری از سراسر جهان به غزه و کرانه باختری اعزام شوند؛ این موضوع را بسیاری از کشور‌ها پیشنهاد داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان این‌که ذخایر خونی در وضعیت مناسب است اما ایده‌آل نیست؛ از هموطنان دعوت کرد تا در فصول سرد سال نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون که خود اهدا کننده مستمر است در نخستین روز‌های آغاز سرما، برای اهدای خون داوطلب شد و به مردم توصیه کرد: در فصل پاییز و زمستان برای این امر مهم آستین همت بالا بزنند. وی که به اتفاق مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، برای اهدای خون مراجعه کرده بود، گفت: هم اکنون وضعیت ذخایر خون...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به بروز سالانه 150 هزار مورد جدید سکته مغزی در ایران، علائم سکته مغزی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که با اتمام تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌های نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که با اتمام تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌های نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد.