جمعه 15 تیر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین عامل مرگ و میر در دنیا سکته مغزی است که حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکته مغزی چهارمین عامل مرگ و میر در دنیاست و حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد؛ اما سکته مغزی علائمی دارد که با شناخت آن می‌توان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جهانگیری روز شنبه در همایش طب تسکینی در درمان بیماران سرطانی که در بیمارستان فیروزگر برگزار شد، افزود: طرح مدیریت بهینه و جامع بیماران مبتلا به سرطان مراقبت‌های حمایتی تسکینی قبل از تشخیص بیماری در سراسر کشور بزودی اجرایی می شود، در حال حاضر این مراقبت‌ها در مرحله شروع بیماری کمرنگ است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که این مراقبت‌ها قبل تشخیص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت فلسطین با اشاره به وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه، گزارش داد که 70 درصد شهدا ی غزه زن، کودک و سالمندند و هزاران نفر هنوز زیر آوارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ارتش اسرائیل امروز (شنبه) در ادامه جنایت های خود درحق ساکنان نوار غزه، این منطقه را به طور گسترده از هوا، زمین و دریا هدف بمباران و گلوله توپ قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توپخانه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به بمباران چندین منطقه نزدیک حصار امنیتی در شرق نوار غزه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد هشدار داد که جان غیرنظامیان، کادر پزشکی، روزنامه‌نگاران و کارمندان سازمان ملل در غزه در معرض خطر قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد هشدار داد که جان غیرنظامیان، کادر پزشکی، روزنامه‌نگاران و کارمندان سازمان ملل در غزه در معرض خطر قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرونا در جهان همچنان جان افراد را می‌گیرد و آلمان رکورددار فوتی‌های روزانه این بیماری همه گیر است. کرونا در جهان همچنان جان افراد را می‌گیرد و آلمان رکورددار فوتی‌های روزانه این بیماری همه گیر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق داده‌های به‌روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر، کووید 19 همچنین در روز گذشته 14 هزار و 50 ابتلای جدید داشته و جان 79 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 697 میلیون و 21 هزار و 601 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 932 هزار و 129 بیمار تأیید شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت افزود: حداقل 300 بیمار در بیمارستان‌های غزه هستند که در وضعیت وخیم قرار دارند و باید برای درمان فوری به خارج منتقل شوند.

وب‌گاه گسترش

بنابر آمار جهانی «ورلداُمتر»، مجموع مبتلایان به کرونا (کووید19) در کشورهای مختلف به بیش از 697 میلیون و 21 هزار و 601 نفر رسیده و تاکنون مرگ شش میلیون و 932 هزار و 129 بیمار تأیید شده است. طبق داده‌های به‌روزشده در جدول جهانی ورلداُمتر، کووید 19 همچنین در روز گذشته 14 هزار و 50 ابتلای جدید داشته و جان 79 بیمار را گرفته است. همچنین آلمان با ثبت 53 فوتی و صربستان با بیش از 4000 ابتلای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام رسمی سازمان ملل هشدار داد که در پی حملات رژیم صهیونیستی، دیگر هیچ کجا در غزه امن نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره اسکلتی - عضلانی دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت بر ضرورت توجه به پوکی استخوان به عنوان یک بیماری خاموش بویژه در سالمندان تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر مینو محرز، متخصص بیماری‌های عفونی می‌گوید: در صورت ابتلا به عفونت تنفسی اگر علائمی مثل تب شدیدِ پایدار یا سرفه‌های دردناکِ مداوم دارید یا دچار بدحالی هستید، حتما به پزشک مراجعه کنید. در غیر این صورت فقط ماندن در خانه، استراحت، تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات مناسب توصیه می‌شود. شیوع دو عفونت ویروسی کووید19 و آنفلوآنزا با هم در فصل پاییز، خانواده‌ها را نگران کرده است. چراکه با بازگشایی...