جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

مستندات مطالعات علمی محققان نشان می‌دهد که سبک زندگی بی‌تحرک ممکن است منجر به افزایش بیماری‌های قلبی - عروقی و کوتاه‌تر شدن طول عمر شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه‌شنبه هفته گذشته خبر تعطیلی 2روز پایانی هفته (12و 13مرداد) را سخنگوی دولت در توییتر خود منتشر کرد؛ تعطیلی‌ای که به‌دنبال درخواست وزارت بهداشت به‌دلیل مخاطره‌آمیز بودن وضعیت جوی و گرما و موافقت هیأت دولت برای تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی سراسر کشور درنظر گرفته شده بود؛ گرمایی که تقریبا از اواسط تیرماه آغاز شد و تب بیماری و مراجعه به مراکز درمانی هم به‌تدریج در حال افزایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: به گفته یکی از مقامات ارشد برنامه تغییرات آب و هوایی اتحادیه اروپا، تابستان امسال (2023) به احتمال زیاد گرم‌ترین تابستانی است که جهان تا به حال به خود دیده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر بهداشت خواستار توسعه و به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با وزیر بهداشت خواستار به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تابستان امسال، گرمترین تابستان در تاریخ هواشناسیِ جهان خواهد بود؟

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تهیه دستورالعمل‌های بهداشتی و خود مراقبتی برای زائران اربعین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت امروز دوشنبه درباره وجود یک محموله شربت ضد سرفه که در عراق پیدا شد هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

نتایج گزارش وزارت بهداشت درباره پایش میانگین سالانه غلظت ذرات معلق 2.5 میکرون در 27 شهر کشور در سال 1400 نشان داد که زابل در این سال هم به دلیل غلظت بالای این آلاینده (بیش از 12 برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت) آلوده‌ترین شهر کشور بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات تاثیرات گرمایش زمین بر اقلیم ایران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سویه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است که موجب فوت یک نفر در بین هر 7 مورد ابتلا به کووید 19 در این کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از اسکای نیوز نوشت: سویه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و اخیرا منجر به یک مورد ابتلا در بین هر 7 مورد ابتلا به کووید 19 در این کشور شده است.

وب‌گاه فرارو

افزایش دوبرابری خطر زوال عقل در افسرده‌ها؛ کاهش 32 درصدی خطر سرطان با 4 دقیقه ورزش روزانه؛ حتی مقدار اندک نوشیدنی الکلی، فشار خون را بالا می‌برد؛ برای دورکردن ریه‌ها از سرطان چکار کنیم؟

وب‌گاه فرارو

بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.