پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهدی مقتدائی درخصوص مبنای راه اندازی رشته دیپلماسی سلامت عنوان کرد: روبرو شدن با چالش‌های سلامت در سازمان‌های بین‌المللی و ارتباطات دو یا چندجانبه، نیازمند مهارت، توانمندی در مذاکره، برنامه ریزی و رعایت تشریفات دیپلماتیک است. وی افزود: سالیانه رویداد جهانی بزرگی در مورد سلامت در سطح جهانی مانند نشست وزرا سلامت...

وب‌گاه 55 آنلاین

آژانس امنیت بهداشتی انگلیس (UKHSA) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که اولین مورد ابتلا به سویه BA.2.86 کرونا در این کشور شناسایی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آژانس امنیت بهداشتی انگلیس (UKHSA) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که اولین مورد ابتلا به سویه BA.2.86 کرونا در این کشور شناسایی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس امنیت بهداشتی انگلیس (UKHSA) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که اولین مورد ابتلا به سویه BA.2.86 کرونا در این کشور شناسایی شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی رشته دیپلماسی سلامت در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) برای نخستین‌بار در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان، رییس فراکسیون طب سنتی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول طبابت با اساتیدی برخورد کردم که مطالعاتی در طب سنتی داشته اند، گفت: از ابتدای ورود به مجلس، ضرورت وجود فراکسیون طب سنتی برای سیاستگذاری، قانونگذاری و نظارت در این حوزه وجود دارد؛ چراکه طب ایرانی، ظرفیت عظیم تاریخی 7 هزار ساله است که در طی نسل‌های گذشته به ما رسیده و بخشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

نوع جدید ویروس امیکرون به نام اریس در حال گسترش در سراسر جهان است با اینکه سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان زیرسویه تحت نظارت دسته بندی کرده اما خطر سلامتی آن را کم ارزیابی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده اعلام کرد در حال ردیابی سویه جدید کروناویروس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) اعلام کرد که در حال ردیابی سویه جدید کروناویروس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین جهش ویروس کرونا یکی از زیرمجموعه‌های اومیکرون به نام «اریس» (eg.5) است که در چندین کشور مشاهده شده است.

وب‌گاه فرارو

براساس نظر سازمان جهانی بهداشت، خطر مرگ‌ومیر کرونای اریس بسیار پایین است، اما زدن ماسک را فراموش نکنید.

وب‌گاه عصر ایران

جدیدترین جهش ویروس کرونا یکی از زیرمجموعه‌های اومیکرون به نام «اریس» (eg.5) است که در چندین کشور مشاهده شده است. براساس نظر سازمان جهانی بهداشت، خطر مرگ‌ومیر کرونای اریس بسیار پایین است اما زدن ماسک را فراموش نکنید./ اعتماد آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشتر مقامات سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام اریس، با نام علمی «ای‌جی.5» (EG.5)، هشدار داده و آن را در بخش سویه‌های «تحت نظارت» دسته‌بندی کرده بودند.