پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی که روزانه در معرض آلودگی هوا، به ویژه ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی یا منابع کشاورزی هستند، بیشتر در معرض زوال عقل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: افرادی که روزانه در معرض آلودگی هوا، به ویژه ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی یا منابع کشاورزی هستند، بیشتر در معرض زوال عقل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مطالعه جدید نشان می دهد که سلامت قلب با 2300 قدم در روز شروع به بهبود می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعه جدید توسط محققان لهستانی نشان می دهد که سلامت قلب با 2300 قدم در روز شروع به بهبود می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا همچنان با ثبت بیش از 107 میلیون ابتلا و بیش از یک میلیون و 170 هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ‌های کرونایی را در کل دنیا دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه با ثبت 41 فوتی و آمریکا با بیش از 3000 ابتلای جدید بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش بی بی سی به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جهانی بهداشت، این نهاد بین المللی می گوید: هنگامی که بیماری آبلاه میمونی شیوع پیدا کرد گزارش هایی دریافت کرده مبنی بر این که از نام آن در برخی اجتماعات به صورت نژادپرستانه استفاده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات بهداشتی تایلند گفت: این بیمار که پیش‌تر هم به HIV (اچ آی وی) و سیفلیس مبتلا شده بود، سه هفته قبل به ویروس ام پاکس آلوده شد. پزشکانی که از این بیمار 34 ساله مراقبت می‌کردند، متوجه شدند که او با عفونت‌های ریه و مغز نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: مقامات بهداشتی تایلند روز گذشته (دوشنبه) از ثبت اولین مورد فوتی ناشی از بیماری «ام پاکس» (آبله میمونی) در این کشور خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیوع کرونا در این کشور دوباره اوج گرفته است.

وب‌گاه فرارو

یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش «جدول جهانی ورلداُمتر»، همچنین طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 47 هزار و 970 ابتلای جدید داشته و جان 21 بیمار را گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر داده‌های به‌روزشده در «جدول جهانی ورلداُمتر» که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونا را آغاز کرده، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 693 میلیون و 569 هزار و 428 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 907 هزار و 676 بیمار کووید نیز تأیید شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران گفت: حدود 30 درصد از دانشجویان با مشکلات روان‌شناسی و روان‌شناختی وارد دانشگاه می‌شوند و بیشتر آسیب‌هایی که دانشجویان با آن مواجه هستند، آسیب‌های ناشی از جدایی از خانواده است.