شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت به منظور نظارت بر امور زائران ایرانی در مکه مکرمه وارد این شهر شد.

وب‌گاه فرارو

سردار بنی‌اسدی‌فر حمل و استفاده از انواع دارو‌های آرام‌بخش و خواب‌آور و حاوی کدئین در کشور عربستان را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت کشف این قبیل دارو‌ها در کشور عربستان نسبت به آن مجازات اعمال خواهد شد لذا شایسته است افرادی که دارای بیماری خاص و مجبور به استفاده از دارو هستند مراتب را با کارشناسان سازمان حج و زیارت مطرح کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با استقبال معاون حج و عمره و مدیران ستاد مکه وارد مکه مکرمه شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد نسبت به همین ایام در حج گذشته درصد رضایتمندی 6.5 درصد بیشتر است، ابراز امیدواری کرد که با تلاش خادمان زائران شاهد روند رو به رشد عملیات حج و افزایش رضایمندی زائران باشیم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت سرزده از هتل محل اقامت 780 زائر کشورمان در مدینه منوره بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در یکی ازهتل‌های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه ضمن گفتگو با آنان، از نزدیک در جریان خدمت رسانی به ضیوف الرحمان قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: درعملیات حج 1402 از بازخورد‌ها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج 1402 از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی‌که شمار زائران اعزامی از ایران به عربستان به مرز 30 هزار نفر رسیده است، سازمان حج و زیارت بر لزوم رعایت مقررات این کشور به ویژه در حرم‌ها و فرودگاه‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به هیچ‌وجه از آسانسورهای حمل بار که عموماً به زیرزمین‌های هتل محل اسکان راه دارد، استفاده نکنید.

خبرگزاری فارس