شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان خطاب به آمریکا و برخی متحدانش اعلام کرد، سیاست منزوی کردن ایران شکست خورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیرخارجه گفت: ایران با بهره‌بردن از چارچوب‌های مختلف چندجانبه‌گرایی از جمله عضویت در گروه بریکس و شانگ‌های از ظرفیت‌های آن‌ها بهره می‌برد.

خبرگزاری مهر

جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه 12 روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران گفت: ما قویا با یک‌جانبه‌گرایی مخالفیم و در عین حال از فرصت‌های موجود در چارچوب چندجانبه‌گرایی بیشترین استفاده را می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان درباره دیدار با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه نشست بریکس گفت: آقای فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی و من توافق کردیم که سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های دو کشور، در ریاض، تهران، جده و مشهد بازگشایی شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از آشپزخانه مرکزی طبخ و توزیع غذای زائران ایرانی درمدینه بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج 1402 بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از 25 هزار زائر وارد عربستان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج 1402 بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به شرایطی که عربستان در نظر گرفته، در حال حاضر کاهش زمان سفر برای زائران کشورمان مقدور نیست.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته معاون سازمان حج و زیارت، زائران ایرانی در حج امسال، پنج شب در مدینه حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پرواز‌های زائران ایرانی به سرزمین وحی تا یکم تیرماه ادامه دارد و با آغاز پرواز‌های کاروان‌های مدینه بعد از 13 خرداد، تعداد ورود حجاج ایرانی به سرزمین وحی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. وی درباره وضعیت سلامتی زائران ایرانی گفت: الحمدلله از ابتدای عملیات حج تاکنون زائران عزیز ایرانی در سلامت هستند و هیچ مورد فوتی در این ایام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ اعزام زائران خانه خدا اظهار داشت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران در 2 مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه اعزام زائران حج تمتع در سال جاری از تاریخ...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یک درصد هزینه شرکت های دولتی و بانک ها به عرصه فرهنگ با تدوین آئین نامه بند «ه» تبصره 9 قانون بودجه در هیئت دولت خبر داد.