یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

رییس سازمان حج و زیارت درباره تاثیر نوسانات نرخ ارز بر هزینه سفرهای هوایی و زمینی عراق هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه برای اعزام مردم به عتبات با استقبال خوبی روبه رو شده‌ایم، گفت: بیش از90 هزار نفر از زوار برای زیارت اماکن زیارتی تا پایان آذرماه جاری به عراق اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعودی‌ها در هفته‌های گذشته برای بررسی وضعیت حج آینده و امضای تفاهم‌نامه حج تمتع 1444 قمری با کشور‌های مختلف جلساتی را برگزار کردند که در نهایت تصمیم عربستان برپایی حج تمتع بدون محدودیت بوده است. در حالی که در حج گذشته کم‌تر از 50 درصد سهمیه کشور‌ها مجوز تشرف به سرزمین وحی را در ایام حج تمتع داشتند که اکنون به نظر می‌رسد کشور‌ها با سهمیه کامل بتوانند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلم دیده نشده از بقیع را که مربوط به 57 سال قبل است، همراه با مداحی شاه حسین بهاری بین حجاج در مدینه منوره ببینید.

وب‌گاه الف

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: حدود 37 هزار نفر از ثبت نامی‌های حج 99 هنوز باقی مانده‌اند که امسال در اولویت تشرف هستند و بدیهی است در صورت تخصیص سهمیه کامل، در خصوص سایر مشمولین تشرف به حج 1402 اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره حج تمتع آتی و برخی اقدامات صورت گرفته در این راستا توضیحاتی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، در حج تمتع 1401، افرادی که در سال 99 نام نویسی نهایی کرده بودند اما موفق به اعزام نشدند را در اولویت قرار دادیم.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته معاون سازمان حج و زیارت، حدود 37 هزار نفر از ثبت‌نام‌شده‌های حج 1399 هنوز باقی مانده‌اند که امسال در اولویت تشرف هستند و بدیهی است در صورت تخصیص سهمیه کامل، درباره دیگر مشمولان تشرف به حج 1402 اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سازمان حج و زیارت درباره سهمیه و هزینه حج تمتع آینده توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: حدود 37 هزار نفر از ثبت نامی‌های حج 99 هنوز باقی مانده‌اند که امسال در اولویت تشرف هستند و بدیهی است در صورت تخصیص سهمیه کامل، در خصوص سایر مشمولین تشرف به حج 1402 اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت از تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع خواست تا اطلاعات خود را در سامانه مربوطه تکمیل و به‌روزرسانی کنند.