یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه رویکرد اصلی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری کاهش هزینه‌های حج است، از سازمان حج و زیارت درخواست کرد که موضوع تعهدات شرکت مطوفین حجاج ایران را از طریق راهکارهای مناسب پیگیری کند.

وب‌گاه الف

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سامانه جامع اسکان، اقدامی راهبردی برای ارائه خدمات بهتر به حجاج است، گفت: نخستین مرحله فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ایرانی اجرایی و در حال برنامه ریزی برای اسکان زائران حج 1402 با ارائه بهترین خدمات به آنان هستیم.

خبرگزاری تسنیم

فرشته ولی مراد در انتقاد از انسیه خزعلی به عنوان نماینده زنان ایرانی گفت: خانم خزعلی هیچوقت امور زنانی نبوده و ایشان در بخش خواهران سازمان حج و زیارت بودند درواقع او یک خانم جلسه‌ای است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سامانه جامع اسکان، اقدامی راهبردی برای ارائه خدمات بهتر به حجاج است، گفت: نخستین مرحله فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ایرانی اجرایی و در حال برنامه ریزی برای اسکان زائران حج 1402 با ارائه بهترین خدمات به آنان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان حج و زیارت درباره جزئیات نقل و انتقال فیش‌های حج تمتع و نقش تسهیل گری این سازمان در این خصوص توضیح داد.

وب‌گاه الف

اعزام کاروانی زائران از مرز خسروی به دلیل عدم استقرار شرکت‌های حمل و نقل عراقی در آن‌سوی مرز و اعلام قیمت‌های گزاف برای جابجایی، مدتی است که متوقف شده که با پیگیری مسؤولان ارشد استان به زودی از سر گرفته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرشته ولی مراد در انتقاد از انسیه خزعلی به عنوان نماینده زنان ایرانی گفت: خانم خزعلی هیچوقت امور زنانی نبوده و ایشان در بخش خواهران سازمان حج و زیارت بودند درواقع او یک خانم جلسه‌ای است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال حقوق زنان گفت: خزعلی هیچوقت امور زنانی نبوده و ایشان در بخش خواهران سازمان حج و زیارت بودند درواقع او یک خانم جلسه‌ای است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منیبان نوشت: فرشته ولی مراد گفت: ایشان از وقتی آمده لایحه رفع تبعیض از زنان را ارسال نکرده، ستاد ملی زن و خانواده مسکوت مانده، برنامه جامع توانمندسازی زن سرپرست خانوار که طبق قانون برنامه ششم باید تحویل مجلس می‌داده هنوز این مسیر را طی نکرده، شاخص‌های عدالت جنسیتی روی زمین مانده و.... اما وقتی این نقدها نسبت به عملکردش می‌شود، می‌گوید فرد منتقد تعارض منافع دارد و بخاطر خودش این حرف‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: فرشته ولی مراد گفت: ایشان از وقتی آمده لایحه رفع تبعیض از زنان را ارسال نکرده، ستاد ملی زن و خانواده مسکوت مانده، برنامه جامع توانمندسازی زن سرپرست خانوار که طبق قانون برنامه ششم باید تحویل مجلس می‌داده هنوز این مسیر را طی نکرده، شاخص‌های عدالت جنسیتی روی زمین مانده و.... اما وقتی این نقدها نسبت به عملکردش می‌شود، می‌گوید فرد منتقد تعارض منافع دارد و بخاطر خودش این حرف‌ها...