یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

معاون سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیل گری سازمان حج توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تصریح کرد: همه دست اندرکاران مجموعه حج و زیارت باید تلاش کنند تا ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات اصلاح شود، درغیر این صورت مدیون زائر هستند. سرپرست حجاج ایرانی پس از استماع گزارش مسئولان حوزه عتبات سازمان حج و زیارت، خواستار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار ارائه راهکار‌های مناسب برای اصلاح خدمات در طرح نوین اعزام به عتبات در یک هفته آینده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت خواستار ارائه راهکارهای مناسب برای اصلاح خدمات در طرح نوین اعزام به عتبات ظرف یک هفته آینده شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفت: اگر جهاد تبیین به درستی انجام می گرفت، دشمن در فضای مجازی توانایی برپایی جنگ ادراکی علیه نظام و ملت ایران را نداشت.

خبرگزاری دانا

حسینی، رئیس حج و زیارت کشور گفت: در نظر است که سفر به سوریه را مانند دیگر مکان های مذهبی، افزایش دهیم و دراین راستا تفاهم نامه ای امضا شده و امید است شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وب‌گاه الف

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره اعزام زائران ایرانی به حج عمره و مذاکرات خود با عربستان در این خصوص توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های ما حمایت کنسولی از زائران است، تصریح کرد: هنوز این شرط از سوی سعودی‌ها محقق نشده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضایی گفت: در صورتی که عربستان با شروط ایران موافقت کند، عمره مفرده قابل برگزاری است و ما مشکلی در زمینه اعزام زائران نداریم.