دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه 55 آنلاین

کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روزهای پیاده روی اربعین و شلوغی مرزها

وب‌گاه فرارو

ویدیو منتشر شده از کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روز‌های پیاده‌روی اربعین و شلوغی مرزها را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امروز دشمن، همبستگی و وحدت مسلمانان را نشانه گرفته و از هر فرد یا گروهی که بخواهد محور تفرقه باشد، حمایت می‌کند، گفت: روشنگری و تبیین، سیره عملی امامان (ع) ما با هر روش و ابزار بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه سفارت ایران در عراق آمده است: به زائران محترمی‌که در عراق هستند، توصیه می‌شود در برنامه بازگشت خویش تسریع بعمل آورده و زمان اقامت در کربلا را کوتاه نمایند و حتی المقدور بیش از یک روز اقامت نداشته باشند.

وب‌گاه تابناک

پلیس فتا خوزستان هشدار داد: زائران از ارائه هرگونه اطلاعات هویتی و پرداخت وجه به افراد ناشناس خودداری کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت کفت: تاکنون 3 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح به صورت قطعی ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت کفت: تاکنون 3 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح به صورت قطعی ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری دانا

زائرین اربعین حسینی امسال خدمات بی‌شائبه ایی از مبحث تسهیل در تردد زائرین اربعین، حذف ویزای 1 میلیون و 500 هزار تومانی، تمدید فوری گذرنامه، دریافت ارز و تسهیلات ویژه گرفته تا راه اندازی قطار تهران - کربلا و افزایش گیت های مسافری و چهار بانده شدن محور ایلام - مهران و... آن هم بدون هیچ دغدغه و گرفتاری را تجربه نمودند.

وب‌گاه الف

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: در شب وداع یکی از کاروان ها یک از زائران به نام خلیل دردمند با عکس شهید سلیمانی عکس یادگاری گرفته بود و به همین دلیل توسط نیروهای امنیتی عربستان بازداشت شد و مقامات مسئول و ذی ربط در سازمان حج و وزارت خارجه دنبال هستند که ایشان آزاد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهزادپور گفت: بیمه اربعین به صورت پایه بوده و زائران در صورت تمایل نسبت به تهیه بیمه نامه تکمیلی که از سوی تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

امروز 16 شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط و سقف تعهدات بیمه اربعین 1401 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو