دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج وزیارت در جوابیه‌ای پاسخ اتهامات بی اساس مجری صدا و سیما مبنی بر نبود سازمان حج وزیارت در میدان خدمت رسانی به زوار اربعین را داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: صداوسیما در ادامه روند دست‌آوردسازی خود، با اختصاص بیست دقیقه از بخش های خبری اصلی خود، بعد از عید قربان بدنبال تشویق مردم به حضور حداکثری در راهپیمایی اربعین بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان حج و زیارت با انتشار جوابیه‌ای، سخنان یکی از مجریان رسانه ملی را «تحقیرآمیز و خلاف واقع» دانست و تصریح کرد: سازمان حج و زیارت حضور خاضعانه و جهادی در میدان خدمت‌رسانی به زوار اربعین داشته است.

وب‌گاه فرارو

تاکنون 48 نفر فوتی بر اثر مرگ طبیعی یا سانحه داشتیم که 70 درصد از فوتی ها مشمول بیمه نیستند و در سامانه سماح ثبت نام نکرده بودند که از همین جهت خواهش می‌کنیم زائران در سامانه ثبت نام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه ستاد اربعین حسینی در کربلای معلی، بر روند خدمت رسانی مناسب در چارچوب وظایف تعیین شده تاکید شد.

وب‌گاه عصر ایران

سید صادق حسینی: همکاری دولت و مردم عراق با دولت و زائران ایرانی شایسته تحسین و تقدیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سید صادق حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت در نشستی که امروز با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد، با اشاره به تأکید رئیس جمهور کشورمان برای تسهیل سفر اربعین زائران ایرانی، اظهار داشت: در ستاد اربعین در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، به موارد مهمی اشاره شد که بر اساس آن هم‌اکنون عملیات اربعین به خوبی در حال انجام است. * عراقی‌ها با همه توان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در کمیته فرهنگی ستاد اربعین درباره اقدامات این سازمان برای اربعین سال جاری گفت: 570 نفر از همکاران اداری و افتخاری سازمان حج و زیارت با برپایی 58 ایستگاه بین شهری و هشت ایستگاه در شهرهای زیارتی به امدادرسانی زوار می پردازند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد 2 میلیون و 750 هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برخی ناآگاهانه و برخی با انگیزه سیاسی از مدیریت دولت عراق در امور اربعین انتقاد می‌کنند در حالی که این دولت نهایت همکاری و همراهی را با دولت ایران داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول امداد و راهنمایان ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: در حوزه امداد و راهنمایی زائران اربعین از ظرفیت کارگزاران زیارتی بهره گیری شده و این افراد در مرزهای ایران و شهرهای زیارتی عراق مستقر شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق حسینی با اشاره به وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین حسینی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت در ایام اربعین حسینی وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را برعهده دارد که در همین راستا نام‌نویسی و اعزام، امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان و همچنین نظارت بر بیمه را عهده دار است. او افزود: تا روز گذشته بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: در حال حاضر کمبودی به لحاظ امکانات تغذیه و آب و اسکان در مواکب وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قطار کربلابه سمت ایستگاه بصره آماده انتقال زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.