دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت، سقف تعهدات بیمه اربعین 1401 را درحالی اعلام کرد که خدمات درمانی کرونا نیز تحت پوشش قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت‌: آمار ثبت نام زائران زیارت اربعین استان زنجان در سامانه سماح به مرز 34 هزار نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

هزینه بیمه اربعین حسینی امسال 18 هزار تومان می‌باشد که تعهدات لازم را در قبال زایران بر عهده دارد. بنابراین این اقدامات به جهت تسهیل امور خدمت‌رسانی زایران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: طی روز‌های گذشته 3 نفر از زائران کشورمان در گذشته اندکه متاسفانه این 3 نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند. فلذا به زائران اکیدا توصیه می‌شود؛ حتما در سامانه سماح ثبت نام نمایند.

خبرگزاری مهر

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه طی روزهای گذشته 3 نفر از زائران کشورمان در گذشته اند گفت: متأسفانه این 3 نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: طی روزهای گذشته 3 نفر از زائران اربعین کشورمان در گذشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: طی روزهای گذشته 3 نفر از زائران اربعین کشورمان در گذشتند.

وب‌گاه فرارو

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه طی روز‌های گذشته 3 نفر از زائران کشورمان در گذشته اند گفت: متاسفانه این 3 نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند. به زائران اکیدا توصیه می‌شود؛ حتما در سامانه سماح ثبت نام نمایند تا ازخدمات بیمه اربعین برخوردار شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: طی روز‌های گذشته 3 نفر از زائران اربعین کشورمان در گذشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی اربعین سازمان حج و زیارت از درگذشت سه زائر ایرانی در روزهای گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه این سه نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند، بنابراین به زائران توصیه می‌شود که حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار 3 میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او 4 میلیون تومان و سرپرست خانوار و 2 نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او 5 میلیون تومان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواستار نظارت بر وضعیت سفرهای هوایی و زمینی فرهنگ ساز عتبات عالیات شد.

خبرگزاری دانا

مدیر حج و زیارت گیلان، از افرادی که قصد تشرف به کربلای معلی را دارند خواست ثبت نام اولیه و تکمیلی خود را در سماح انجام دهند و گفت: در حال حاضر 38 هزار و 200 زائر گیلانی ثبت نام اولیه خود را انجام دادند و تاکنون 30 هزار نفر موفق به ثبت نام تکمیلی شدند.