دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عصر ایران

این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 12 میلیون تومان و در مرحله اول به تعداد 20 هزار فقره به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - خیلی دردناک است که باورپذیری خطرات و تبعات همراهی با آزادبرها در سفر عتبات حتما باید خدای نکرده بعد از بروز حادثه‌ای باشد اما مدیران مصادیق بسیاری دارند از هزینه های چندین برابری درمان یا دیگر گرفتاری های شهروندانی که قصد سفر با هزینه اندک داشتند اما گرفتار هزینه های چندبرابری شدند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه فقط خدمات پذیرایی در مواکب کافی نیست و پیوست فرهنگی نیز باید به زائران ارائه شود، گفت: از این رو باید در موکب‌ها مُبلغ و مسئول فرهنگی با تعیین وظیفه انتخاب شود.

وب‌گاه تابناک

یکی از حجاج کشورمان در روز عید غدیر به دلیل انداختن عکسی از حاج قاسم با کعبه توسط نیروهای سعودی بازداشت شده و همچنان در زندان به سر می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از حجاج کشورمان در روز عید غدیر به دلیل انداختن عکسی از حاج قاسم با کعبه توسط نیروهای سعودی بازداشت شده و همچنان در زندان به سر می‌برد.

خبرگزاری دانا

چهارمین جلسه ستاد استانی اربعین حسینی با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری کرمان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در استان زنجان به 20 هزار نفر رسیده است، با این حال بخاطر محدودیت کرونایی سال‌های گذشته و با توجه به علاقه و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان پیش بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو و قرار گرفتن در آستانه اعزام آمار متقاضیان روند صعودی به خود گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی واجدشرایط پرداخت می‌شود. این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 12 میلیون تومان و در مرحله اول به تعداد 20 هزار فقره به بازنشستگان و مستمری‌بگیران...

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون سازمان حج و زیارت با اعلام خبر آغاز زمان نام نویسی زیارت اربعین تصریح کرد که شرایط امسال اقتضاء می کند که تمام زوار در سامانه سماح ثبت نام کنند؛ همچنین داشتن گذرنامه یکی دیگر از شرایط مهم اعزام به این سفر روحانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که 18 هزار تومان است، پرداخت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ثبت نشدن واکسن‌های تزریقی به یکی از چالش‌های زائران اربعین حسینی تبدیل شده است و بسیاری از این افراد اعلام می‌کنند که دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند اما در سامانه ثبت نشده است.

وب‌گاه الف

ثبت نشدن واکسن‌های تزریقی به یکی از چالش‌های زائران اربعین حسینی تبدیل شده است و بسیاری از این افراد اعلام می‌کنند که دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند اما پس از مراجعه به سامانه دریافت کارت الکترونیکی واکسن دز یادآور آنها در سامانه ثبت نشده است.

وب‌گاه فرارو

حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که 18 هزار تومان است، پرداخت کنند.