دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عصر ایران

زمان ثبت نام نهایی متقاضیان نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد تا به محض اتمام پیش ثبت نام، مرحله نام‌نویسی نهایی و اعزام‌های اربعین حسینی 1401 مشخص شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی اربعین، ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را که قرار بود روز دوشنبه این هفته به پایان برسد تا جمعه 21مرداد تمدید کرد. پیش‌ثبت‌نام اربعین در سامانه «سماح» سازمان حج و زیارت از دهم تیرماه 1401 آغاز شده و تا پایان این هفته، جمعه 21 مردادماه ادامه دارد. تا کنون بیش از یک میلیون نفر برای اربعین پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، اما پیش‌بینی برای حضور 5میلیون ایرانی است. عراق در توافق با ایران، در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی گفت: تا عصر امروز 18 مرداد بیش از 1میلیون و 200هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام سفر اربعین را انجام داده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال مردم و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش‌ثبت‌نام که تا روز عاشورا بود، تا پایان وقت روز جمعه تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد و بدلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه) بود تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد) تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال مردم و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش‌ثبت‌نام که تا روز عاشورا (17 مرداد ماه) بود، تا پایان وقت روز جمعه (21 مرداد ماه) تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سازمان حج و زیارت به تازگی طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق» را به اجرا گذاشته که قیمت آن به کمتر از سه میلیون تومان می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تمدید شد.

وب‌گاه الف

مهلت ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه "سماح" که تا پیش از این روز 17 مرداد ماه اعلام شده بود، تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حج و زیارت به تازگی طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق» را به اجرا گذاشته که قیمت آن به کمتر از سه میلیون تومان می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد مرکزی اربعین، ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را که قرار بود روز دوشنبه این هفته به پایان برسد تا جمعه 21 مرداد تمدید کرد.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، صرفاً کسانی می‌توانند برای سفر اربعین اقدام کنند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل دو دُز واکسن و در صورت گذشت شش ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.

وب‌گاه الف

میانگین نرخ سفر هوایی عراق درحال حاضر بیش از 10 میلیون تومان و سفر زمینی در حدود پنج‌و نیم میلیون تومان است، اما سازمان حج و زیارت به تازگی، طرح «سفر ارزان‌قیمت عراق» را به اجرا گذاشته که قیمت آن به کمتر از سه میلیون تومان می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

مهلت ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی در سامانه "سماح" که تا پیش از این روز 17 مرداد ماه اعلام شده بود، تمدید شد.