دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام قطعی در سامانه سماح آغاز شده، گفت: نام نویسی در سامانه سماح برای همه متقاضیان الزامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام قطعی در سامانه سماح آغاز شده است گفت: نام نویسی در سامانه سماح برای همه متقاضیان الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیارت عتبات در این ماه‌ها، حس و حال دیگری برای عاشقان اهل بیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درباره قیمت بلیط هواپیما به‌مقصد نجف در ایام زیارت اربعین هیچ اختلافی وجود ندارد و سقف قیمت آن 6میلیون تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درباره قیمت بلیط هواپیما به مقصد نجف در ایام زیارت اربعین هیچ اختلافی وجود ندارد و سقف قیمت آن 6 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه الف

معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه گذرنامه زائران اربعین نباید کمتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد، گفت: همراه داشتن کارت 2 دُز واکسن کرونا برای خروج از ایران و ورود به عراق الزامی است.

وب‌گاه عصر ایران

دولت به صورت دستوری رقم 6 میلیون تومان را برای پرواز میان تهران و نجف اعلام کرده‌است. این رقم را رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بیان کرده‌است. با این حال همین قیمت هم با اعتراض دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی مواجه شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه گذرنامه زائران اربعین نباید کمتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد، گفت: همراه داشتن کارت 2 دُز واکسن کرونا برای خروج از ایران و ورود به عراق الزامی است.

وب‌گاه فرارو

معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام قطعی زیارت اربعین در سامانه سماح آغاز شده است.

وب‌گاه الف

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران اربعین بدون ثبت نام در سامانه سماح نمی‌توانند از مرز‌ها خارج شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران اربعین بدون ثبت نام در سامانه سماح نمی‌توانند از مرز‌ها خارج شوند.