دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان نوشت: دولت به صورت دستوری رقم 6 میلیون تومان را برای پرواز میان تهران و نجف اعلام کرده‌است. این رقم را رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بیان کرده‌است. با این حال همین قیمت هم با اعتراض دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی مواجه شده‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: قطعاً عجیب است، ولی امروز صبح پروازی از تهران به سمت نجف انجام خواهد شد که قیمت هر بلیت آن چیزی نزدیک به 58 میلیون تومان است، این در حالی است که برای مسافت دورتری مانند سفر از تهران به فرانکفورت، با همان ایرلاین و در همین روز، قیمت کمتر از 18 میلیون تومان خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبر رضایی از تشکیل کارگروه‌های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: با آسیب شناسی، نقاط ضعف در حج بعدی رفع خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال رضایت بیش از 90درصدی زائران محقق شد که حتی در برخی حوزه‌ها همانند حمل و نقل این میزان رضایت حدود 98 درصد بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال حجی روان، بدون حاشیه و موفق را شاهد بودیم، گفت: امسال رضایت بیش از 90 درصدی زائران محقق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صحبت‌الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور در بازدید از زیرساخت‌های مرز خسروی، با اشاره به سفر خود به کشور عراق، گفت: پس از این سفر که به منظور بررسی و بازدید از امکانات و زیرساخت‌های خدمات رسانی به زائرین صورت گرفت، از بغداد به صورت زمینی به مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آمدیم. وی با مناسب خواندن این مسیر برای...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پنجم شهریور ماه سال جاری به ابتکار و میزبانی جمعیت هلال احمر کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - مرز خسروی در غربی‌ترین نقطه ایران با داشتن بزرگترین پایانه بین‌المللی زمینی خاورمیانه، قدیمی‌ترین، اصلی‌ترین و در عین حال هموارترین مسیر برای تردد زوار کشورمان به عتبات عالیات در کشور عراق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: سوء استفاده از مراسم‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره یکی از مهم‌ترین شیوه و شگردهای کلاهبرداران سایبری محسوب می شود و لازم است شهروندان در ایام اربعین مراقب سودجویان اینترنتی باشند.

وب‌گاه الف

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: با اعزام دو کاروان زائران، مرز خسروی بصورت رسمی از فردا 23 مرداد بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با اعزام دو کاروان زائرین، مرز خسروی بصورت رسمی از 23 مرداد بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: سوء استفاده از مراسم‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره یکی از مهم‌ترین شیوه و شگردهای کلاهبرداران سایبری محسوب می شود و لازم است شهروندان در ایام اربعین مراقب سودجویان اینترنتی باشند.

وب‌گاه فرارو

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات سازمان حج وزیارت، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق و مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج و زیارت به بررسی میدانی مسیر عتبات و اعزام تا منذریه (خسروی) پرداختند.