پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به انجام همه تمهیدات لازم برای اعزام حجاج به سفر معنوی حج گفت: حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع 1403 می شوند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت گفت: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام حجاج به سفر معنوی حج انجام گرفته است و حاجیان ایرانی با میانگین سنی 57 سال عازم حج تمتع می شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج که در قم برگزار شد، از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت: ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان واریز شد.

وب‌گاه فرارو

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: در حج پیش‌رو کمترین نرخ اعزام خادمان و عوامل را نسبت به تمام دوره‌های گذشته حج خواهیم داشت و با کاستن از تعداد خادمان، تعداد هفت کاروان به زائران خانه خدا افزوده شده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی، معاون حج مرکز پزشکی حجو زیارت جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار با اعلام خبر گفت: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانیشرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند. وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایعترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و 450...

خبرگزاری تسنیم

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر کشورمان در عربستان گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی در عربستان سعودی 90 هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال 90 هزار ایرانی عازم حج خواهند شد.

وب‌گاه الف

سفیر ایران در عربستان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، 90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری اکو نیوز